Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Mappen filteren op bestand

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een map met rondde 1300 submappen vol met fotos ong 24000 maar er zitten ook 3500 niet foto bestanden heeft iemand een snelle manier om niet foto bestanden te delete want elke map 1 voor 1 na lopen gaat niet werken

groetjes

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-11 22:51
werkt
code:
1
del /s *.txt
niet goed genoeg ?

Andere optie zou zijn om te zoeken in de folder met een blanco zoekterm.
Sorteer hierna op extensie en delete alle muk.

Verwijderd

Topicstarter
Die Blanko zoekterm krijg ik soort van foutmelding teveel bestanden

en het is niet alleen .txt bestandjes maar ik weet niet precies welke

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik kan me ook niet helemaal voorstellen waarom je hier onze hulp voor nodig hebt; dit is eenvoudig zelf op te lossen met Windows en evt. de hulp van Google? Wellicht kun je direct Policy: Alle regels die op het forum gelden even doorlezen zodat je begrijpt wat we van je verwachten voordat je een topic start :)
Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 15:15:
Die Blanko zoekterm krijg ik soort van foutmelding teveel bestanden

[..]
Vermeld dat in het vervolg direct in je topicstart zodat we weten wat je al geprobeerd hebt.

[ Voor 29% gewijzigd door Spider.007 op 05-05-2009 15:18 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Nou de reden dat ik hulp nodig heb is omdat ik het goede antowoor dniet op google kan vinden en windows werkt niet mee

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08 21:48

TheLunatic

Ouwe boxen.

Windows' zoekfunctie gebruiken op de hoofdmap, zoeken op *.*, wachten, sorteren op bestandstypen, alles wat geen foto is deleten.

Mother, will they like this song?

Verwijderd

Topicstarter
TheLunatic schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 15:23:
Windows' zoekfunctie gebruiken op de hoofdmap, zoeken op *.*, wachten, sorteren op bestandstypen, alles wat geen foto is deleten.
Op die manier gaf mijn vista dus aan teveel bestanden ofzo iets dergelijks

Probleem opgelost : Directory Opus

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2009 15:53 ]

Pagina: 1