Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ondertiteling toevoegen aan .avi bestand

Pagina: 1
Acties:
  • 638 views

• Domokun
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10-2021
Ja ik heb op Google gezocht en op 't forum zelf, maar nergens staat een duidelijk of up-to-date antwoord.
Ik heb dus een .avi bestand en ik wil hier graag de ondertiteling (.srt of .sub bestand) 'in bakken'.
Welk programma kan ik hier voor het beste gebruiken? (al dan niet freeware).

Alvast bedankt :o

Verwijderd

http://www.google.com/sea...evoegen&ie=UTF-8&oe=UTF-8

Was niet zo moeilijk om te vinden :)

• Domokun
Daar gaat het vooral om ondertiteling aan een DVD toe te voegen, en dat moet ik nou net niet hebben.

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-11 18:25

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:59

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Domokun schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 14:22:
Daar gaat het vooral om ondertiteling aan een DVD toe te voegen, en dat moet ik nou net niet hebben.
Bij hit #1 wel ja, maar als je iets meer zou zoeken en gewoon een paar pagina's doorleest vind je het antwoord snel genoeg lijkt me.

Jaren geleden deed ik het met VirtualDub, ik weet niet of dat nog up to date is. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Domokun
Dingen bij Google intypen kan ik ook wel, ik zoek toch echt een mens van vlees en bloed die mij uit ervaring kan vertelling hoe ik mijn doel het beste kan bereiken. Zoals ik in mijn eerste post aangaf heb ik ook al een halfuur Google nagezocht maar kon geen duidelijk of up-to-date antwoord vinden. Één post kwam in de buurt, maar daar eindigde het bestand in .divx formaat, ook geen goede oplossing dus.

• Domokun
Nou 't is me uiteindelijk gelukt met Auto Gordian Knot. De behulpzaamheid is hier overigens ver te zoeken, 't is dat ik zelf wel verstand heb van computers, maar als een noob met computerproblemen hier zou komen en op elke vraag zo gereageerd zou worden als hier, ik zou 't als 'amateur' dan niet fijn vinden.

[ Voor 0% gewijzigd door Domokun op 05-05-2009 14:46 . Reden: 'Guardian' moest 'Gordian' zijn ]

• Gonadan

Gonadan

Domokun schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 14:41:
Nou 't is me uiteindelijk gelukt met Auto Guardian Knot. De behulpzaamheid is hier overigens ver te zoeken, 't is dat ik zelf wel verstand heb van computers, maar als een noob met computerproblemen hier zou komen en op elke vraag zo gereageerd zou worden als hier, ik zou 't als 'amateur' dan niet fijn vinden.
Zie je wel, valt best mee.
De reden dat een amateur het niet fijn zou vinden is omdat GoT ook niet bedoelt is als helpdesk voor amateurs. :)

Uit jouw openingspost bleek weinig inzet, je gaf niet eens een lijst met dingen die je gevonden had en waarom ze niet voldoen.
Mensen zullen dan niet snel aan de slag gaan om voor jou het antwoord te vinden. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Gonadan op 05-05-2009 14:44 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Verwijderd

er wordt verwacht dat je ook zelf zoekt, en niet gewoon je vraag hier neer plept en zoeken jullie maar , het is via google goed te vinden hoe/wat je moet doen ,

• Domokun
Uiteraard is het niet de bedoeling je werk door anderen te laten doen, maar ik zei gelijk vanaf het begin al dat ik er via Google niet uit kwam, persoonlijke ervaring is nog altijd beter dan een tutorial uit 2005 lijkt me.

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Een .avi kan ook een divx bestand zijn. .Avi zegt niks over de gebruikte codec.

Overigens wordt er op Got van uitgegaan dat je wat zelfinzet toont. Het is geen afhaalchinees voor complete oplossingen.

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-11 11:05

Krentenbol

Prutz0r

Domokun schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 14:41:
Nou 't is me uiteindelijk gelukt met Auto Guardian Knot. De behulpzaamheid is hier overigens ver te zoeken, 't is dat ik zelf wel verstand heb van computers, maar als een noob met computerproblemen hier zou komen en op elke vraag zo gereageerd zou worden als hier, ik zou 't als 'amateur' dan niet fijn vinden.
Het is dan ook Tweakers.net en niet amateurs.net

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Domokun schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 14:44:
Uiteraard is het niet de bedoeling je werk door anderen te laten doen, maar ik zei gelijk vanaf het begin al dat ik er via Google niet uit kwam, persoonlijke ervaring is nog altijd beter dan een tutorial uit 2005 lijkt me.
Om 14:14 postte je je eerste bericht. 27 min later post je dat je de oplossing gevonden hebt. Oftewel: je had toch niet goed gezocht en het probleem was heel eenvoudig op te lossen ;)

Zoals mensen al zeiden: er wordt wel wat inzet van je verwacht voordat je een bericht hier plaatst. Als je dat dus gedaan had, had je niks hoeven typen hier en hadden we ook deze discussie over de behulpzaamheid van tweakers niet :P
Gonadan schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 14:48:
offtopic:
Op zich wel weer sneu dat er meer reacties komen op de opmerking over de behulpzaamheid dan op de OP. :+
Dat ligt aan de TS zelf ;) TS startte zelf deze discussie.

[ Voor 15% gewijzigd door silmaril8 op 05-05-2009 14:52 ]

• Gonadan

Gonadan

offtopic:
Op zich wel weer sneu dat er meer reacties komen op de opmerking over de behulpzaamheid dan op de OP. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Domokun
Die oplossing vond ik zelf ja, maar niet via Google en ook zeker niet via de reacties hier. Maar goed, 't is uiteindelijk opgelost dus we hoeven niet pagina's lang te debaten :o

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Je kan niet-inhoudelijke reacties voorkomen door je aan Policy: Alle regels die op het forum gelden te houden. Evenwel wil ik alle niet-inhoudelijk-posters vragen in het vervolg gewoon een topicreport aan te maken.

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.