Ik wil een stuk code gaan refactoren. Classes hernoemen, relaties tussen clases wijzigen, etc. Nu heeft mijn IDE daar hele leuke tools voor. Alleen wanneer ik een class hernoem raak ik de history van de file kwijt aangezien subversion, of in iedergeval de svn plugin in Netbeans het niet ziet als een rename, maar als een delete / create bij wijze van spreken.
Nu kan ik ook gewoon de file via svn move hernoemen (of via Tortoise), maar dan moet ik nog handmatig alle referenties naar die class toe handmatig gaan wijzigen. Aangezien ik vrij lui ben, heb ik hier niet zo gek veel zin in
Is er een handige strategie om dit soort zaken aan te pakken of misschien een svn plugin welke wel refactoring ondersteund?
Nu kan ik ook gewoon de file via svn move hernoemen (of via Tortoise), maar dan moet ik nog handmatig alle referenties naar die class toe handmatig gaan wijzigen. Aangezien ik vrij lui ben, heb ik hier niet zo gek veel zin in
Is er een handige strategie om dit soort zaken aan te pakken of misschien een svn plugin welke wel refactoring ondersteund?
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.