[Bootcamp] Vista sp1

Pagina: 1
Acties:

• AB.NET
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Gisteren mijn alleerste mac bezorgd gekregen, en om dan maar gelijk te "zondigen" wil ik Vista op mijn macbook pro installeren.

In bootcamp een partitie aangemaakt, en de windows vista sp1 dvd in de dvd speler gedaan.
Het aanmaken van de partitie ging ok, maar gelijk daarna klaagt bootcamp erover dat de windows installatie dvd niet gevonden kan worden.
Als ik via finder naar de dvd ga, zie ik wel normaal de setup.exe en de .cab files.

Op internet op verschillende fora hetzelfde probleem al tegengekomen, maar nog geen oplossing.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Aangezien het hier om software gaat, hoort dit in Apple Software & Diensten :)

ACS > ASD

Je gebruikt een originele Windows Vista SP1 dvd?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• AB.NET
  • Niet online
Ik heb een ISO van de msdn gedownload en op dvd gebrand. Dus wel legaal, maar zelf gebrand.

Het is de 32 bits versie van vista.

• sroebert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-01 02:11
Al eens de dvd in een PC geprobeerd of het in ieder geval lukt om hem van de dvd op te starten in het installatie scherm? Kan natuurlijk altijd aan de dvd zelf liggen.

• AB.NET
  • Niet online
inderdaad, de dvd wou niet booten. Opnieuw een iso gebrand, en deze deed het wel.