Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista] Dual boot geeft geen optie om te kiezen

Pagina: 1
Acties:

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 29-11 13:52
Ik heb mijn HDD gepartitioneerd in twee delen. Zo kon ik een clean install uitvoeren en toch mijn oude bestanden behouden/overzetten. Maar nu zit ik met een probleempje. Ik kan tijdens de boot niet kiezen welke van de twee installaties ik wil starten. Ik heb dat namelijk in het verleden ooit uitgezet omdat hij mij slechts één keuze gaf (i.v.m. verwijderd OS) en ik daar of 30 seconden moest wachten of op enter moest drukken.
Maar goed. Nu wil ik dit dus weer aanzetten, maar ik heb geen idee waar deze optie zit :X Ik heb zelf al gekeken in mijn control panel, maar er is niet echt iets waarvan ik denk van:"Daat zou het achter kunnen zitten" en loos klikken heeft ook al niet geholpen :( Ik zou trouwens ook niet weten op welke termen je met een probleem als dit moet Googlen :X

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Dit kan je oplossen door rechter muisknop op "Deze Computer", eigenschappen dan "Geavanceerde systeeminstellingen" (o.i.d., geen vista bij de hand momenteel) en bij "opstart- en herstartinstellingen" op "instellinengen" klikken.

Desktop | Server | Laptop

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 29-11 13:52
Hartstikke bedankt! Dat was het inderdaad :)

How to autobeun: Like, comment en subscribe!