Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XBOX 360] Harde geluid bij specifiek spel

Pagina: 1
Acties:

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:08
Heb zojuist iets raars meegemaakt...Ik had wel even genoeg Battlefield gespeeld dus wisselde cd om met Call of Duty:WaW en ineenkeer draait my xbox helemaal door... godnondeju zeg... wat voor geluid eruit kwam... niet normaal. Dus ik doen een willekeurig andere spel erin en geen geluid maar CoD:Waw draait hij helemaal door :s gelukkig heb ik het op het Hard drive geïnstalleerd zodat die alleen bij het opstarten z'n lawaai maakt... maar dit wekt toch een beetje zorg gevoelens op ...

Dus het probleem voordoet zich alleen bij Call of Duty en niet bij alle andere spellen ( battlefield , l4d, MoH:A , GoW ). De conclusie die ik kan trekken is dat er iets aan de hand is met Call of Duty, maar de cd is gewoon splinternieuw zonder enige afdruk van vettige vingers. Laatst dat ik Call of Duty speelde was 3 weken geleden dus er moet iets in die tijd zijn gebeurt waarom hij zo'n harde geluid maakt?

Ik kan ook een filmpje maken indien het nodig is...

Heeft iemand ook zoiets meegemaakt? Of weet hoe ik het misschien kan oplossen?

BIj voorbaat dank

• Sebastiaannn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-11 20:13
Zo, het lijkt wel of ie wil opstijgen! Heb je het ook als je Xbox ligt en niet rechtop staat?