Aannames zijn fataal.
Is inderdaad erg verwarrend als zo'n hele draad verkeerd staat. Is het niet mogelijk als dat door één persoon gedaan wordt (lijkt me me meest voor de hand liggend) dat dit via een melding bij een adje de moderaties van deze persoon ongedaan gemaakt kunnen worden. Dus overduidelijk fokken -> moderaties ontkracht. Ik denk dat dit minder modpunten kost dan het achteraf iets omlaag werken van de dan inmiddels te hoog staande reacties door corrigerend modden.
Lijkt me op zich wel een idee, maar het is maar de vraag of het te tracen is.
Ja, volgens mij wel, ik kan me namelijk een soortgelijk voorval herinneren in de "In memoriam" draad.
Dat er getraced wordt wie het was, en dan zijn modrechten ontnemen bij overduidelijk lopen fokken of zo.
Ja, volgens mij wel, ik kan me namelijk een soortgelijk voorval herinneren in de "In memoriam" draad.
Dat er getraced wordt wie het was, en dan zijn modrechten ontnemen bij overduidelijk lopen fokken of zo.
Aannames zijn fataal.
Ja is inderdaad zeker te tracen. De onbenul die dat in de IM draad deed is gevonden en erop aangesproken. Ze zijn wel zo verstandig geweest dit discreet te doen.
Als zo'n kleuter 20 keer in een draad een mismoderatie heeft gezet en dat met één actie ongedaan gemaakt kan worden dan werkt dat behoorlijk effectief volgens mij.
Als zo'n kleuter 20 keer in een draad een mismoderatie heeft gezet en dat met één actie ongedaan gemaakt kan worden dan werkt dat behoorlijk effectief volgens mij.
Hihi: een <font color="#df040f">* Jaymz</font>Op woensdag 28 februari 2001 09:44 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Dat er getraced word wie het was, en dan zijn modrechten ontnemen bij overduidelijk lopen fokken of zo.
Verwijderd
Het is wellicht dezelfde randdebiel die al die +2 en +3 interessant/inzichtvol/informatief moderaties uitdeelt overal 
/me die alweer zonder modpoints zit na een chronische -1, overgewaardeerd uitdeel actie
/me die alweer zonder modpoints zit na een chronische -1, overgewaardeerd uitdeel actie
Kan zijn, maar is denk ik minder obvious als bij de random -1 posts. Ik ben ook veel hoog ingeschaalde posts tegengekomen, maar ik vraag me af of dat dezelfde kwaadwillendheid is als de -1 randomizer.Op woensdag 28 februari 2001 12:33 schreef Otis het volgende:
Het is wellicht dezelfde randdebiel die al die +2 en +3 interessant/inzichtvol/informatief moderaties uitdeelt overal
* KeX die alweer zonder modpoints zit na een chronische -1, overgewaardeerd uitdeel actie
Verwijderd
Als ze een teller kunnen laten lopen voor de -1 Trolls en de -1 Famebaits, dan moeten ze daar eigenlijk een teller voor -1 in het algemeen van maken, zonder directe consequenties, maar alleen om ergens een belletje te laten rinkelen.
"Gebruiker xxx heeft vandaag 25x een -1 gegeven."
Nu ik dit zo neer zet, was dat ooit niet een reden om vroegtijdig af te stappen van het toenmalige modsysteem?
"Gebruiker xxx heeft vandaag 25x een -1 gegeven."
Nu ik dit zo neer zet, was dat ooit niet een reden om vroegtijdig af te stappen van het toenmalige modsysteem?
Stiekum wijzigen hè. Bewijs achterhouden. Neppurt.Op woensdag 28 februari 2001 10:02 schreef GaMeOvEr het volgende:
Nietus !
Tja, hoe het was, hoe het is en hoe het wordt... 
[topic=133927]is nog steeds niet beantwoord, dus als het niet deugt dan hoort het zo. Ofwel, het deugt wel.
[topic=133927]is nog steeds niet beantwoord, dus als het niet deugt dan hoort het zo. Ofwel, het deugt wel.
Oh Oh, ecteinascidin beland weer in een negativiteits-spiraal...Op woensdag 28 februari 2001 13:45 schreef ecteinascidin het volgende:
Tja, hoe het was, hoe het is en hoe het wordt...
Aannames zijn fataal.
Nee hoor. Punt is gemaakt, dus hoef ik niet verder te mopperen
.
Pagina: 1