Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer in premiere in promofilmpje te maken, daarvoor gebruik ik gedownloade youtube video's (in Divx formaat, opzich al tricky dus)

Wanneer ik de video's importeer in premiere is er niets mis mee, ik kan ze gewoon naar gelieve editten en ook het exporteren werkt prima. Dan zie ik dat het al 02.30 is dus Save ik mijn project en ga ik lekker slapen. Echter de volgende dag als ik mijn computer (Windows 7, verder prima specs) opstart, premiere opstart en mijn project weer open zie ik de bestanden nog wel staan, maar het beeld blijft zwart. Ook na exporteren komt er alleen een zwart scherm uit.

Hoe is het mogelijk dat na het afsluiten van premiere/mijn PC de beelden binnen mijn project 'corrupt' worden?
En valt er iets tegen te doen?

Hopelijk heb ik mijn probleem duidelijk genoeg omschreven en kan er iemand hulp bieden.
-Frenker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik neem aan dat je de filmpjes ergens op je harde schijf hebt staan... dat maak ik op uit je verhaal. Is het pad naar de filmpjes nog hetzelfde? Wat gebeurt er als je de filmpjes los van Première in een DivX player zoals VLC afspeelt? Zijn ze dan ook zwart?
En als je een nieuw project in Première start en je filmpjes daarin importeert... ook zwart?

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs