Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zit met een vreemd probleem met mijn nokia e71. Sinds vanmiddag is al mijn data van mijn geheugenkaart verdwenen. Als ik het kaartje bekijk dan zie ik alleen wat standaard mappen staan, maar leeg. En als ik bij eigenschappen kijk, dan zie ik dat er wel qua geheugen iets erop staat, alleen fysiek zie ik niets.
Ik heb het kaartje geformatteerd en opnieuw wat data erop gezet. En het vreemde is ... na een uurtje is mijn data weer verdwenen!!!!!

Wie heeft dit probleem ook gehad? En weet waarom dit komt en wat de oplossing is voor dit probleem?
Ik gebruik een 4gig kaartje van Transcend.

m.v.g. Timothy

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Als ik het kaartje bekijk dan zie ik alleen wat standaard mappen staan
Als je de kaart formatteerd en er data op zet, zet je die mappen er dan wel weer op ? Misschien dat anders de telefoon die mappen niet ziet, en ze daarom gaan aanmaken, en daarbij ook je data verpest.

Verwijderd

Topicstarter
Thx...
Tja... maar het blijft toch vreemd dat ik al ruim 1,5 maand geen problemen had en nu gebeurt er dit.

Maar ik heb eerst geformatteerd, via de cardreader. Daarna het kaartje in het toestel gedaan. Even gewacht. Telefoon zet dan de mappen er op. En nu zet ik data op het kaartje, dus even afwachten....