Ik heb een probleem met mijn zelf samen gestelde pc, ik zelf denk dat het aan mijn video kaart ligt. Tijdens het gamen loopt mijn pc vast. Het beeld wordt dan zwart, het geluid blijft hangen en ik moet mijn pc resetten. Het moment waarop dit gebeurd verschilt per game. Bijna elke game loopt op een bepaald moment vast (vaak na ongeveer een half uur). (ik heb tot nu toe problemen gehad met: far cry 2, Black and white 2 ongeveer, C&C red alert 3 uprising). Opvallend vind ik dat de games als GTA 4 en C&C red alert 3 doen het wel gewoon, zonder problemen doen.
Ik heb de nieuwste drivers voor de videokaart geïnstalleerd maar het probleem blijft. Onlangs heb ik mijn pc helemaal opnieuw geïnstalleerd maar ook dit helpt niet. Ik vind het verder verdacht dat smart doctor (bij geleverd op cd bij de videokaart) zegt dat hij mijn kaart niet kan vinden. Ook het programma EPU-6 herkent mijn kaart niet en zegt 'no VGA card detected'. Hij verwijst me door naar smart doctor (maar dat werkt dus niet). Zelf heb ik niet zo heel veel verstand van pc's e.d. (zoals waarschijnlijk wel duidelijk na mijn poging tot probleem omschrijving
) dus ik hoop heel erg dat iemand mij kan vertellen wat het probleem is. En of het probleem idd door mijn videokaart kan komen, of dat er iets anders mis is mijn de configuratie van mijn pc.
Mijn pc:
Voeding 600W
Asus EAH3850X2/HTDI/1G PCIe
Asus P5QL-E S775
Intel Core 2 Duo E8500 process
Kingston VR DDR2 800MHz 4GB Ki
Samsung HD F1 750GB 32MB SATAII
Samsung SH-S223F DVD rewr zw SATA
Samsung SyncMaster T200
Vista 32bit Ultimate
Ik heb de nieuwste drivers voor de videokaart geïnstalleerd maar het probleem blijft. Onlangs heb ik mijn pc helemaal opnieuw geïnstalleerd maar ook dit helpt niet. Ik vind het verder verdacht dat smart doctor (bij geleverd op cd bij de videokaart) zegt dat hij mijn kaart niet kan vinden. Ook het programma EPU-6 herkent mijn kaart niet en zegt 'no VGA card detected'. Hij verwijst me door naar smart doctor (maar dat werkt dus niet). Zelf heb ik niet zo heel veel verstand van pc's e.d. (zoals waarschijnlijk wel duidelijk na mijn poging tot probleem omschrijving
Mijn pc:
Voeding 600W
Asus EAH3850X2/HTDI/1G PCIe
Asus P5QL-E S775
Intel Core 2 Duo E8500 process
Kingston VR DDR2 800MHz 4GB Ki
Samsung HD F1 750GB 32MB SATAII
Samsung SH-S223F DVD rewr zw SATA
Samsung SyncMaster T200
Vista 32bit Ultimate