Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Multi Messenger?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een Messenger waarmee ik tegelijkertijd om meerdere accounts in kan loggen.. Op dit moment gebruik ik alleen MSN, dus het zou dus mogelijk moeten zijn om tegelijkertijd met meerdere MSN accounts aan te melden. Ik heb gezocht, en gestuit op Pidgin en Trillian, maar dat zijn volgens mij niet echt de programma's waar ik naar op zoek ben..

Weet iemand een programma wat mijn behoeften bevredigd? Alvast bedankt.

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-11 23:03
je heb een multi msn patch ;)

How are you doing?

• Rigi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-11-2018
Waarom zijn pidgin en trillian niet de programma's waar je naar zoekt? Als je dat even uitlegt kunnen wij je misschien weer verder helpen. (ik heb bv met trillian twee msn accounts naast elkaar gedraaid)

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-11 14:21

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Verwijderd schreef op maandag 04 mei 2009 @ 19:24:
Ik heb gezocht, en gestuit op Pidgin en Trillian, maar dat zijn volgens mij niet echt de programma's waar ik naar op zoek ben..

Weet iemand een programma wat mijn behoeften bevredigd? Alvast bedankt.
Pidgin en Trillian zijn beide uitstekende MSN messenger vervangers als het gaat om online zijn met meerdere accounts. Je geeft echter geen enkel argument waarom je deze clients niet ziet zitten en wat je vervolgens wél zoekt in een client. Daarom lijkt het me erg lastig voor ons tweakers om je te vertellen welk programma wél je behoefte bevredigd.

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-11 20:29
http://apatch.org/downloads.php even downloaden en installeren, zit de polygamie patch bij in.

• Herr Flicker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-11 21:06
De nieuwste messenger live heeft een functie waarbij je op meerdere PC's kan inloggen.
Je ziet dan op welke PC je bent ingelogd en je kan er voor kiezen om op elke PC het gesprek te laten zien.

Ik weet niet of je dit bedoeld?
Pagina: 1