Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Hotmail] .hotmail mailadres overzetten naar .live

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om een mailadres met adres hotmail.nl over te zetten naar live.nl, zonder verder inhoudelijk iets te veranderen? Want je hebt nu Windows Live Hotmail en Live Mail, lekker onduidelijk allemaal, maar die .live extensie wil ik eigenlijk wel.

Uiteraard eerst proberen uit te zoeken via MS, maar ik kan geen optie vinden hier om een vraag te stellen. Dus ik de supportfunctie gebruikt op msn.nl, krijg ik een mail terug dat dat alleen maar is voor directe incidenten, of ik maar weer hier kijken 8)7 .

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-11 21:48

AirX

Tweak Guru

verzetten kan volgens mij niet, maar je kunt bij je opties wel instellen dat de mail automatisch doorgestuurd wordt naar een nieuwe door jou aangemaakt live.nl adres.

Verwijderd

Topicstarter
AirX schreef op maandag 04 mei 2009 @ 17:41:
verzetten kan volgens mij niet, maar je kunt bij je opties wel instellen dat de mail automatisch doorgestuurd wordt naar een nieuwe door jou aangemaakt live.nl adres.
mmm dat is gaar, dan kan ik mijn mailarchief dus niet mee verhuizen.

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-11 21:48

AirX

Tweak Guru

Verwijderd schreef op maandag 04 mei 2009 @ 17:55:
[...]

mmm dat is gaar, dan kan ik mijn mailarchief dus niet mee verhuizen.
Er is voor Outlook (2007) een connector waarmee je tegenwoordig hotmail etc kunt fetchen. Wellicht kun je het hiermee overpompen.

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-11 19:50

g0tanks

Moderator CSA
Kan wel, ik heb in Windows Live Mail mijn mails in hotmail verplaatst naar gmail. Dit doe je door beide accounts toe te voegen in WLM, dan de emails op je hotmail account selecteren en op "Na map kopiëren" te drukken. Als map kies je dan de inbox van je live account.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-11 20:24
g0tanks schreef op maandag 04 mei 2009 @ 17:57:
Kan wel, ik heb in Windows Live Mail mijn mails in hotmail verplaatst naar gmail. Dit doe je door beide accounts toe te voegen in WLM, dan de emails op je hotmail account selecteren en op "Na map kopiëren" te drukken. Als map kies je dan de inbox van je live account.
als je je pc dan formatteert ben je ook alles weer kwijt..

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Nee, want WLM stuurt ze automatisch door naar je adres.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Verwijderd

Topicstarter
g0tanks schreef op maandag 04 mei 2009 @ 17:57:
Wat ik hieruit begrijp is dat je enkel een live.nl extensie kunt krijgen als je die desktop app. gebruikt?

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Nee, WLM is niet nodig om een live email aan te maken/te gebruiken. Ik nam het alleen als voorbeeld om te laten zien hoe je emails van een hotmail naar live account kon verplaatsen. :)

Verwijderd

Topicstarter
g0tanks schreef op maandag 04 mei 2009 @ 18:15:
Nee, WLM is niet nodig om een live email aan te maken/te gebruiken. Ik nam het alleen als voorbeeld om te laten zien hoe je emails van een hotmail naar live account kon verplaatsen. :)
Oke je gebruikt hierbij WLM dus enkel als tool, wat verder niets te maken heeft met het feit dat het om een live.nl adres gaat.
Pagina: 1