Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

al doende wordt men wijzer

Pagina: 1
Acties:
  • 301 views

Verwijderd

Topicstarter
zo.., net m'n eerste topic gestart en binnen luttele minuten gesloten, hoop dat deze titel wel voldoet. ;-)

toch dank voor de reacties die ik kreeg!

mijn vraag was:

"wanneer ik voor mijn vista sp1 en/of office 2007 sp2 heb geinstalleerd, kan ik dan om ruimte te vergaren alle andere updates in de lijst met geinstalleerde updates verwijderen? en zo ja hoe?"

zelf heb ik nog niet echt wat uitgeprobeerd, ik installeerde vanmorgen sp2 voor office 2007 en vroeg me toen af of ik die andere updates dan niet kon verwijderen? ik gebruik zelf regelmatig de info die op deze forums staat, dus dacht laat ik dan deze vraag eens op tweakers voorleggen.

bvd

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Nee, ga er maar niet aan prutsen, het kan fout aflopen en verschil zal het niet of amper maken in ruimte.

Even voor de volgende keer. Dit is software, hoort dus niet in Overige Hardware thuis maar in Officesuites en -software onder Softe goederen. Daarnaast is dit gewoon een titel die nergens op slaat. Maak er gewoon iets van als [Office 2007]Updates verwijderen na service pack.

Nog een tip: Wil je hier langer blijven lees dan eens de regels door, dan had je nooit zo'n topic geopend.

[ Voor 65% gewijzigd door Tsurany op 04-05-2009 16:38 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• kipfel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-11 20:25
Eerlijk gezegd denk ik niet dat je zo langer openblijft.

Maar in het andere topic werd een oplossing genoemd en voordat je hier vraagt zou je natuurlijk wat zelf kunnen proberen.

En deze hoort niet in OH thuis...

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:16
Zoals ik al schreef in je vorige topic:
asfaloth_arwen schreef op maandag 04 mei 2009 @ 15:14:
vsp1cln

In een elevated command prompt ruimt Vista SP1 installatiebestanden op, zie o.a. hier
Verder kun je genoeg vinden op Vista SP1 cleanup en Office 2007 SP2 cleanup met hulp van google lijkt me?

Waarom wil je files verwijderen, en wat is het doel dat je hoopt te bereiken door dit te doen?

Verder zit in SP2 van Vista ook een cleanuptool die alle overbodige bestanden van vorige updates verwijderd als ik me niet vergis, en SP2 komt redelijk snel.

[ Voor 12% gewijzigd door asfaloth_arwen op 04-05-2009 16:38 ]

Specs

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

De titel die je nu hebt dekt de lading helemaal niet, niemand weet waarover het gaat op deze manier.

Sowieso gaat dit topic op slot, omdat eigen inzet ver te zoeken is.Je probleem heeft niets te maken met hardware als ik het zo zie, maar puur met de installatie van software. Daarbij verwachten we dat je aangeeft wat je zelf al hebt gedaan en wat je hebt gevonden en wat wel/niet bruikbaar was.

Neem Het algemeen beleid en De werking van de forumsoftware in het kort eens door zodat je weet wat we op GoT verwachten en hoe de forumsoftware in elk aar steekt.

Dit topic is gesloten.