Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Dubbele bestanden verwijderen

Pagina: 1
Acties:

• littlepeli
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-07-2023
Hallo,

Ik een paar dagen een iPhone en dus ook dat vreselijke iTunes. Nu heb ik mijn muziek daar toegevoegd om het op mijn iPhone te krijgen. alles ging doet tot dat ik wmp opende en daarna iTunes weer. nu staat elk nummer dubbel op mijn schijf en dubbel in beide progjes.

Nu is mijn vraag hoe kan ik dit oplossen.

Alvast bedankt,

Peli

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
google eens op "itunes find duplicates". Je bent namelijk niet de eerste met dit probleem, en zeker niet de laatste.

ik blijf me altijd verbazen over mensen die er kennelijk bij thuiskomst pas achterkomen dat een iPod/iPhone samen met iTunes komt

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• littlepeli
dat dat kon wist ik al maar dan moet ik er 10.000 aanklikken en hoopte dat er een makkelijker manier was om het te doen.

Tevens wilt ik wel dat het met iTunes moest alleen vind ik het niet fijn werken. Ik wilde perse een iPhone en dat weet je dat je het er gratis bij krijgt.

Verwijderd

littlepeli schreef op maandag 04 mei 2009 @ 17:00:
is dat kon wist ik al maar dan moet ik er 10.000 aanklikken en hoopte dat er een makkelijker manier was om het te doen.

Tevens wilt ik wel dat het met iTunes moest alleen vind ik het niet fijn werken. Ik wilde perse een iPhone en dat weet je dat je het er gratis bij krijgt.
Kwestie van leren synchroniseren uitzetten tijdens installatie, word je gevraagd tijdens installatie :) En iTunes vond ik vroeger ook niets maar is sterk verbeterd in de loop der tijd. Maar goed, kun je je telefoon geheugen niet leeg maken en dan alles weer in één keer erop zetten ?

• pinojo123
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-11 05:33
Doublekiller misschien iets

• littlepeli
Verwijderd schreef op maandag 04 mei 2009 @ 17:05:
[...]

Kwestie van leren synchroniseren uitzetten tijdens installatie, word je gevraagd tijdens installatie :) En iTunes vond ik vroeger ook niets maar is sterk verbeterd in de loop der tijd. Maar goed, kun je je telefoon geheugen niet leeg maken en dan alles weer in één keer erop zetten ?
ja dat is misschien wel een tip ja. maar het staat op mijn telefoon niet dubbel maar op mijn pc en op mijn pc heb ik veel meer staan dan op mijn telefoon dus als dat het was ging het wel.
Ik ben nu die doublekiller aan het testen en tot nu toe ziet het er goed uit. laat het oren als het gelukt is (of niet uiteraard) :P

• littlepeli
het is ff een werk maar met DoubleKiller is het gelukt, gulukkig

Dank voor de hulp

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-11 17:10
winamp ondersteund ook gewoon de applehardware. Ik moet geen itunes op mijn systeem. Misschien is het eens goed om ook een bezoekje te brengen aan winamp?

Carpe Diem

Pagina: 1