vraagje over advertenties

Pagina: 1
Acties:
  • 266 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meneer peer
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-11-2023
hey volk :D

ik ben hier net nieuw,
vol intresse natuurlijk :)
echter ik had een advertentie geplaatst
ik kreeg er niet echt veel reacties op, wel een aantal maar allemaal negatief :(
Nu ik heb ik de prijs verlaagd van mijn product,
maar hij staat zowat onderaan de lijst,
Nu is de vraag, kan je je advertentie omhoog zetten oid?
Of moet je dan een compleet nieuwe aanmaken?

alvast dank voor de reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Voor zover ik weet wordt er automatisch gesorteerd op datum. Wanneer mensen een gerichte zoekactie ondernemen, kan het wel zo zijn dat jouw advertentie hoger staat dan normaal.

Een andere optie is inderdaad een nieuwe aanmaken, maar dat wordt wel spammerig en wordt liever niet gezien (ook vziw :)).

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-10 23:32

MsG

Forumzwerver

Meestal zoeken mensen iets bewusts per categorie oid, best kans dat je advertentie dan helemaal niet zo laag staat. Wat voor item gaat het over? Er staan ook weer geen duizenden ads op tweakers met een heel lange looptijd, dus dat je niet gevonden wordt lijkt me hier niet zo'n grote kans op.

Opnieuw plaatsen mag hier volgens mij niet eens. Bij marktplaats bijv. ook niet, alleen daar is het niet meer te stoppen :P.

[ Voor 19% gewijzigd door MsG op 04-05-2009 16:24 ]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meneer peer
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-11-2023
ja dat bedoel ik juist :P
me hates spam 8)7
het gaat hier over mijn HD4850
V&A aangeboden: Sapphire HD 4850 DP 512MB GDDR3 PCI-E

ik denk dat ik dan maar gewoon wacht, heb net de prijs 10 euro naar beneden gedaan :)

[ Voor 3% gewijzigd door meneer peer op 04-05-2009 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:36

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Dit is meer iets voor het Pricewatch Feedback Forum, dus ik verplaats hem even van SF naar PW :)

Uit de V&A FAQ en Voorwaarden:
Het is niet toegestaan om binnen één week na plaatsing een advertentie van dezelfde strekking te plaatsen of herplaatsen.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staan niet al teveel advertenties in dit deel van V&A dus je advertentie valt vanzelf op als mensen iets dergelijks zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals Orion al zegt, willen we inderdaad overmatig kicken van advertenties voorkomen. Na een week kan je je vorige advertentie wel laten vervallen en een nieuwe plaatsen. Maar, sowieso zal je merken dat - als de prijs acceptabel is - mensen vrij uitgebreid gebruik maken van de zoekmogelijkheden.

Bekijk ook eventueel de andere punten in de FAQ even:
reviews: Tweakers.net FAQ

Doe ik deze op slot, aangezien het om een vraag over een specifieke advertentie ging, en het antwoord ook in de FAQ staat. Succes met de verkoop in ieder geval! :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.