Toon posts:

Vingerafdruk op identiteitspapieren. Gaat het nog door?

Pagina: 1
Acties:
  • 338 views

Verwijderd

Topicstarter
Het is al enige tijd stil rond de verplichte vingerafdrukken op identiteitspapieren, zoals een paspoort of ID-kaart. Ik vroeg me af of de geplande datum van juni 2009 nog gehaald gaat worden en of er redenen zijn om hier niet aan mee te (mogen) werken.

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:13
Of ik heb wat gemist, maar de huidige paspoorten worden alleen maar uitgerold met biometrie?

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Ik heb vorige week een nieuwe identiteitskaart besteld en daar lijkt in ieder geval nog geen ongewenst biometrisch spul op te zitten (maar goed, het is idd nog geen Juni).

Als ze er wel mee waren aangekomen dan had ik waarschijnlijk de dames en heren in het gemeentehuis om de oren geslagen met wat leuke artikelen, want ik laat niet zomaar mijn rechten schenden.

[ Voor 4% gewijzigd door Stukfruit op 04-05-2009 16:23 ]

Dat zit wel Schnorr.

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:29

rapture

Zelfs daar netwerken?

Een probleem is dat een gestolen sleutel, wachtwoord,... door een nieuwe vervangen kan worden.

Eenmaal biometrische gegevens op straat ligt, kan je niet zomaar eventjes veranderen.

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:13
een paspoort != ID kaart.

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Maar de vingerafdrukken gelden voor beiden, toch?

Dat zit wel Schnorr.

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

Voor discussies over actualiteiten bestaat het forum NSTM. Omdat de topicstarter daar nog geen toegang tot heeft, verplaats ik het topic niet maar sluit ik het. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.