Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

???

Pagina: 1
Acties:
  • 475 views

Verwijderd

Topicstarter
bah bah!!! ik snap geen mallemoer van dit alles dus drop m'n vraag gewoon hier:

wanneer ik voor mijn vista sp1 en/of office 2007 sp2 heb geinstalleerd, kan ik dan om ruimte te vergaren alle andere updates in de lijst met geinstalleerde updates verwijderen? en zo ja hoe?

zou het fijn vinden wanneer er iemand is die me en met tweakers.net op weg kan helpen en met mijn hierboven gestelde vraag.

bvd

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-11 17:57
Wat heb je zelf al geprobeerd?

Verder zou ik je titel aanpassen anders is dit topic binnen de korste keren op slot.

[ Voor 59% gewijzigd door HenkEisDS op 04-05-2009 15:14 ]

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-11 19:25
vsp1cln

In een elevated command prompt ruimt Vista SP1 installatiebestanden op, zie o.a. hier

Specs

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 mei 2009 @ 15:11:
bah bah!!! ik snap geen mallemoer van dit alles dus drop m'n vraag gewoon hier:

wanneer ik voor mijn vista sp1 en/of office 2007 sp2 heb geinstalleerd, kan ik dan om ruimte te vergaren alle andere updates in de lijst met geinstalleerde updates verwijderen? en zo ja hoe?

zou het fijn vinden wanneer er iemand is die me en met tweakers.net op weg kan helpen en met mijn hierboven gestelde vraag.

bvd
Kun je vast wel proberen via Configuratiescherm -> Software. Daar staan wel updates tussen in ieder geval.

Verwijderd

Wat snap je dan niet precies?
Wat heb je zelf al opgezocht, gevonden en geprobeert?

Natuurlijk is het makkelijk hier je vraag te droppen, maar op zo'n toon kan je natuurlijk verwachten dat je niet een fatsoenlijk antwoord krijg.

Dus nogmaals: Wat snap je niet en wat heb je er zelf al voor gedaan?

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:53

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

???
Geen inzet

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.