Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

GAME TIJDSCHRIFTEN

Pagina: 1
Acties:
  • 375 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Ik ben opzoek naar 2 tijdschriften.
Ik zou graag een game tijdschrift willen en graag een hardware tijdschrift (zoiets als tweakers.net)

Kunnen jullie me hier meer info over geven en hebben jullie enige suggesties?

Alvast Bedankt,

Gr Wilbert

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2009 14:24 ]

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:49
zet eerst je CAPS LOCK eens uit.. als tweede iets als tweakers maar dan in de vorm van een tijdschrift wordt lastig omdat er bijna geen markt voor is. Tijdschriften als Computer Totaal of Computer Idee gaan uit van huis-tuin-keuken gebruikers en alles moet daarom in gebruikelijke en makkelijke taal.

Game tijdschriften zijn er ook zat... kom achter die computer vandaan en loop eens een supermarkt of bruna binnen.

@ dolf hieronder: views is zonder u :) ik dacht dat het ook altijd met een u moest zoals bij nieuw maar tis engels dus zonder u.

[ Voor 13% gewijzigd door loewie1984 op 04-05-2009 14:32 ]

discogs

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 19:45

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Zoek je een console magazine of een pc gericht blad? Wat is je leeftijd interesse etc. Elke serieuze gamer zou de PC - Gameplay moeten lezen, goede revieuws en vooral veel previeuws :). Verder voorspel ik dit topic weinig toekomst.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 27-11 13:54

Zuurstok

Passionately curious

game-tijdschrift; power unlimited oid. Je zou altijd nog kunnen kijken naar een console of merk gericht tijdschrijft ( playstation magazine, n-gamer, xbox magazine.

Hardware-tijdschrift zou je nog altijd kunnen gaan voor hardware.info als je iets dieper wilt dan een computer idee oid. ( niet zo extreem veel dieper maar toch.. )

Zoals Loewie al zegt; loop inderdaad eens een bruna of een supermarkt oid in..

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
In de supermarkt of de kiosk zul je het beste kunnen zoeken denk ik, wij gaan echt niet blind dingen voor je aanraden.

Kijk eens naar Het algemeen beleid #topicplaatsen, ook wbt je topictitel.

Dit topic is gesloten.