• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-05 18:59
Hallo,

Heb sinds een maandje de p5q pro en heb sinds kort problemen met mijn usb poorten. Printers, gamecontrollers, e.d. werken prima, maar usb-sticks doen het simpelweg niet meer. Zowel de poorten achter op mn mobo als mn frontpanel usb herkennen wel de usb-sticks maar geven niets weer bij Mijn Computer. Ik las een stukje over het feit dat de usb controller van de p5q underpowered is, en dat deze problemen vaker voorkomen? Bij mij heeft alles echter prima gewerkt, pas sinds een paar dagen heb ik het rare probleem met de usb memory sticks..

• Rupie
  • Laatst online: 20-05 18:42
Wat gebeurd er als je vanuit het apparaatbeheer al je usb apparaten weggooit en vervolgens de pc opnieuw opstart?

Desktop | Server | Laptop

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:56
Ik heb zelf ook een P5Q-Pro en heb dit tot op heden nog niet ervaren.
Heb je al eens een schone installatie geprobeerd?

En zijn er dingen veranderd ten opzichte van het punt wanneer dit is gaan optreden?

discogs

• Heatsama
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-01 21:32
Ik heb hetzelfde probleem.

Nieuwe P5Q PRO, nieuwe pc, schone install.

Wat wel werkt:
muis (logitech MX air mouse)
toetsenbord (relatief simpel logitech ding)
telefoon/mp3speler/fotocamera: data overdracht en opladen
externe HDD: data overdracht (heeft eigen voedingskabel)

Wat niet werkt:
USB sticks, Adata 4gb en Kingston datatraveler 8gb

Wanneer ik een USB-stick erin prop (voor of achter) geeft ie wel mooi een berichtje dat hij gaat zoeken naar drivers en dergelijke. Bij apparaatbeheer komt de stick ook te staan. Echter niks in windows explorer.

Ik heb helaas nog geen fix kunnen vinden. Best jammer, voor de rest doet het mobo wat ie moet doen.

• Rupie
  • Laatst online: 20-05 18:42
Heb je wel de nieuwste drivers voor je mobo et cetera geinstalleerd?

Desktop | Server | Laptop