Joomla blog met 3 talen

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Besten,

Ik hoop dat ik hier goed zit. Ik zit met een Joomla probleem.

Mijn site is 3 talig. Dit heb ik gedaan met Joomfish. Nou zit er in het menu een kopje "ervaringen"
Het is de bedoeling dat de siteowner deze vult met content naar aanleiding van de via het contactformulier verzonden informatie.
So far so good..
Nu zit ik met een probleem. Namelijk dat wannneer een Duitser informatie aanlevert voor de website deze alleen maar te lezen mag zijn onder "ervaringen" in het duitse gedeelte en niet in het Engelse danwel nederlandse gedeelte. Ook staat er telkens "There are no translations available." maar die komen ook helemaal niet omdat de content niet hoef te vertalen.
Heeft iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?

het gaat om deze site:

http://www.ec-cb.com/joomla/dutchjoomla/

Alvast dank ik elk geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op maandag 04 mei 2009 @ 12:48:
Besten,

Ik hoop dat ik hier goed zit. Ik zit met een Joomla probleem.
Daar hebben we Waar hoort mijn topic? voor ;)

Anyhow; bij Joomla hebben ze ook een supportafdeling en ik denk dat je beter voor support op Joomla bij hun terecht kunt. We hebben het hier immers over zélf ontwikkelen. Kant-en-klare oplossingen/plugins/scripts etc. kun je dus beter daar gaan zoeken ;) Verder zie ik, wederom overigens, niet terug wat je zelf al hebt geprobeerd/gezocht/gevonden etc. (zie onze Quickstart).

[ Voor 21% gewijzigd door RobIII op 04-05-2009 13:07 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.