Toon posts:

MP3 speler

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij vertellen of er nog meer sorten mp3 spelers zijn zoals van het merk creative.
Deze portable harddisk heeft een capaciteit van 6 GB wwat ik nogal weinig vind.
Graag zou ik erachter komen of er al betere apparaten van dit soort op de markt zijn.

• the noise
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:00
:?
6GB weinig?
da's 6000 mb, 1 song vraagt +- 5 mb (is ruim..)
dus: 6000/5=1200 songs... die duren gem 4.30 minuten dus 5160 minuten / 60 (min/uur) = 86 uur!

mafkees! waar ga je helemaal heen?

Verwijderd

audiofiel: als je dan zo'n Creative Jukebox koopt en er een grotere notebook harddisk in zet, maar ik moet zeggen ik vind 6gb meer dan voldoende

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 28 februari 2001 09:54 schreef the noise het volgende:
:?
6GB weinig?
da's 6000 mb, 1 song vraagt +- 5 mb (is ruim..)
dus: 6000/5=1200 songs... die duren gem 4.30 minuten dus 5160 minuten / 60 (min/uur) = 86 uur!

mafkees! waar ga je helemaal heen?
:z Ik wil gewoon mijn hele collectie erop kwijt kunnen op cd qualiteit.
Ook is de toegangstijd tot de verschillende nummer/cd's nogal lang waardoor er een lange stilte valt ik wil gewoon weten of er een betere op de markt is.

Verwijderd

Waarom niet een grote hd in je computer douwen, en een normale mp3-player kopen? (rio500 ofzo). Dat Creative geval lijkt mij niet echt handig om puur als opslag te gebruiken, heb je computerhd's voor :)

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Je hele audio collectie lekker meenemen elke keer, dan moet je maar een laptop kopen hoor :)

Je kunt overigens een laptop HD in een Jukebox stoppen, dus dan heb je al .. wat... 40gb ofzo? (weet niet zeker wat de max voor laptop HDs is)
Is waarschijnlijk nog niet genoeg, maar er komt een moment waarop je gewoon niet moet zeiken 8-)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Pagina: 1