Toon posts:

Op zoek naar een Artic agilent

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan geen winkel vinden in NL die ze verkoopt, weet iemand een adres in NL???

http://www.virtualhideout.net/guides/arcticooler_mod/index.shtml

Mzzls ShaDoW

Verwijderd

Simpel : niet.

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-07 08:15
of ergens op zijn pc-discount beursje of hcc dagen daar liggen er soms wle een paar bij zo'n kraampje.

(zag ik ze liggen dan)

Verwijderd

Waarom geen ThermalTake???

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Probeer de website van HP eens ? Die zijn tenslote eigenaar van Agilent Technologies.

Via HP kwam ik al op de nederlandse site van Agilent!

E-mailtje sturen naar die lui ? Gewoon vragen lijkt me.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

eeuh ziet er leuk uit... hoeveel db maakt die?

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

JumpStart> ook al ziet het eruit dat die link die je gaf en electronische equipment verkoop site is (Dochter van HP ja..) .. ... Deze site is voor biomedische analyse producten verkoop...

edit:typo

Verwijderd

Zoek HP Nederland (zit in Amsterdam) en vraag naar een HACA-0001 Agilent Arctic Cooler ..??

of is dat te simpel gedacht.. >:)

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Net gezocht in hun database... staat die HACA niet in...Waarschijnlijk gebruiken de sales mannetjes (die je dan opbelt..) dezelfde database...

Verwijderd

Ik heb er 1, wil hem misschien wel kwijt. Voor de juiste prijs natuurlijk B-). Je kunt me niet mailen, gaat niet zo goed met chello\hotmail.

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op woensdag 28 februari 2001 10:45 schreef henkleerssen het volgende:
JumpStart> ook al ziet het eruit dat die link die je gaf en electronische equipment verkoop site is (Dochter van HP ja..)
Erhh, ik heb ook nooit beweerd dat dat 100% trefkans zou geven, wél dat je er contactinfo kan vinden en het ze gewoon kan vragen.

Iets in de richting van "Leveren jullie ook die Articooler, en zo niet, kunnen jullie me vertellen waar ik die wel kan bestellen?"

Sterker nog, dit vond ik er, een paar links verder:

Via: Agilent, Semiconductor Procucts

En dan de 'How to Buy' knop:
Agilent's Semiconductor Products Group provides Sales Support to its customers in two ways :
Customers who have direct purchasing agreements with Agilent can contact the Agilent sales office located in their region or country

Customers who purchase through Agilent's franchised distributors can contact the distributors located in their region or country
... lijkt me niet dat jij een 'direct purchasin agreement' hebt, dus moet je een distributeur hebben:
Select a country: NETHERLANDS

Distributors

BFI Optilas B.V.
Chr. Huygensweg 17 , P.O. Box 222 2400 AE Alphen aan den Rijn
NETHERLANDS
310 172446060 (phone)

Farnell Electronic Components
Zonnebaan 33 , 3606 CH Maarsenbroek
NETHERLANDS
310 302417373 (phone)

Farnell Electronic Components
Postbus 1815 3600 BV Maarssen , Zonnebaan 33 3606 CH Maarssen
NETHERLANDS
31 302417333 (phone)

SEI Benelux B.V.
Takkebijsters 2 , 4817 HL Breda
NETHERLANDS
31 765722500 (phone)

EBV Electronik
Planetenbaan 16 , 3606 AK Maarssenbroek
NETHERLANDS
31 346583010 (phone)

SASCO GmbH
Elzenkade 3 , 3992 AD Houten
NETHERLANDS
31 306391215 (phone)
Ga maar bellen, zou ik zeggen.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Verwijderd

Ik kon hem wel via die link vinden Jumpstart.

Maar wij zijn waarschijnlijk te simpel van gedachten.

Het makkelijkst is te gaan zitten balken, en dan wachten tot iemand anders het werk voor je doet ;)

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

8-)

Zie mijn gewijzigde bericht hierboven maar B-)

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Das het idee van een forum toch? Dat je zelf eigenlijk te dom bent om achter info te komen.. en hoopt dat een ander met "beter" zoeken er "sneller" achter komt... en ook nog anderen weer gaat vertellen?

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op woensdag 28 februari 2001 17:23 schreef henkleerssen het volgende:
Das het idee van een forum toch? Dat je zelf eigenlijk te dom bent om achter info te komen.. en hoopt dat een ander met "beter" zoeken er "sneller" achter komt... en ook nog anderen weer gaat vertellen?
ROTFLMAO :)

Niet zo zwartkijken please, er zijn ook nog echt nuttige dingen voortgekomen uit dit forum en al z'n draadjes *D

Verwijderd

En het gemak dient de mens. Luie mensen zijn niet altijd slecht, en wij zijn niet altijd sukkels als we er in stinken .. Afbeeldingslocatie: http://www.3fatchicks.com/ubb//spinning.gif
Pagina: 1