Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Postvak In verdwenen in Outlook 2007, hotmail account

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wilde even mijn hotmail account checken en zag ik dat alles verdwenen is. Ik had hier nog belangrijke mails instaan die ik nog moest afhandelen. Echt heel klote dus.

Ik gebruik mijn hotmail account in Outlook 2007. Dit omdat ik twee hotmail accounts heb en één van de levarancier van onze Internetaansluiting.

Ik was in mijn Spam map bezig, maar dit werkte niet goed. Het geheel bleef hangen. Wilde ik naar Postvak In map gaan, maar Spam folder bleef zichtbaar met de inhoud geheel geselecteerd. Toen heb ik op del gedrukt en werd deze map opgeschoond. Vervolgens wilde ik naar Postvak IN, maar daar stond geen mail meer in.

Heb altijd ongelezen mail, maar toen ik net keek helemaal niet. Heel vreemd. Ook heb ik gekeken of het bij verwijderde items stond. Hier stond ook niks in.

Heb vervolgens nog via InternetExplorer ingelogd op me hotmail, maar kon weer niks vinden op me Postvak In. Heb nogwel een mail gestuurd naar mezelf en deze is wel aangekomen en staat ook in me Postvak In. Verder hellaas niks. Heb MSN Klantenservice gemaild.

Weet iemand hoe ik deze mails terug kan krijgen, eventueel tegen betaling, want stonden belangrijke mails in. Of waar ik de mails terug kan vinden? Hoop dat iemand mij kan helpen, want ben tot einde raad... |:(

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, maar het werkt niet :(

Heb drie Pst-bestanden:
*Outlcenoatsra@hotmail.com-00000008.pst
*Outlcoenaarts@hotmail.com-00000007.pst
*Outlook.pst

Het gaat om het email adres coenaarts@hotmail.com. Heb met HxD de wijzigingen doorgevoerd in Outlcoenaarts@hotmail.com-00000007.pst. Vervolgens SCANPST gebruikt, en Outlook opnieuw opgestart. Zag helemaal geen verwijderede Items.

Die zou ik dan toch terug moeten zien, omdat ze niet echt verwijderd zijn, maar alleen de verwijzing erna?

Verwijderd

Topicstarter
Heb het ook gedaan vor Outlook.pst, maar mag geen verschil maken.

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:40
Schoon profile aanmaken en proberen de pct bestanden te importeren in het nieuwe profiel.

Verwijderd

Topicstarter
Heb hotmail gemaild en ze hebben alles terug gezet. Super service!
Pagina: 1