ik heb een probleem met partities maken in windows vista. via schijfbeheer heb ik mijn lege D partitie verkleind van 142 GB naar 72 GB en van de andere 70 GB niet toegewezen ruimte, probeerde ik een nieuwe eenvoudig volume te maken, maar zodra ik de instelling had opgegeven en op voltooien heb geklikt krijg ik eerst de melding:
'Door de geselecteerde bewerking worden de geselecteerde standaardschijven omgezet in dynamische schijven. Wanneer deze schijven eenmaal dynamisch zijn, is het niet meer mogelijk om een geïnstalleerd besturingssysteem vanaf een volume op deze schijven (behalve vanaf het huidige opstartvolume) op te starten. Weet u zeker dat u door wilt gaan?'
Ja/Nee
bij optie Nee stopt ie
en bij optie Ja geeft ie weer een melding
'Er is onvoldoende ruimte op de schijf/schijven beschikbaar om deze bewerking te voltooien'
weet iemand wat er fout gaat en hoe ik het kan oplossen?
alvast bedankt
'Door de geselecteerde bewerking worden de geselecteerde standaardschijven omgezet in dynamische schijven. Wanneer deze schijven eenmaal dynamisch zijn, is het niet meer mogelijk om een geïnstalleerd besturingssysteem vanaf een volume op deze schijven (behalve vanaf het huidige opstartvolume) op te starten. Weet u zeker dat u door wilt gaan?'
Ja/Nee
bij optie Nee stopt ie
en bij optie Ja geeft ie weer een melding
'Er is onvoldoende ruimte op de schijf/schijven beschikbaar om deze bewerking te voltooien'
weet iemand wat er fout gaat en hoe ik het kan oplossen?
alvast bedankt