Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Rabo Telebankieren Extra

Pagina: 1
Acties:

• josjos
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-12-2023
Tweakers,

Ik gebruik met veel plezier Rabo Telebankieren Extra, zoals vele misschien weten wil Rabo met deze service stoppen.
Helaas heeft Online Bankieren voor mij enige beperkingen zoals: exporteren van betalingen naar ASCI bestand en het bijhouden van geschiedenis (online max 1 jaar).
Nu heb ik een nieuwe PC gekocht met x64 Vista en functioneert dit stukje software niet meer. (helpdesk bevestigd het probleem).

Ik ben erg benieuwd hoe andere bedrijven met dit probleem zijn omgegaan.....

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Binnen onze organisatie hebben we een paar PC's draaien met Telebankieren Extra 4.50. Deze versie zou speciaal zijn ontwikkeld voor Vista (er zit ook een grote Vista sticker op het cd-hoesje), maar we hebben hier geen clients met Vista x64 draaien. Wellicht is dat het probleem waar je tegen aan loopt.

Je zou kunnen kijken (indien van toepassing) of je het binnen Citrix werkend krijgt. We hebben ook een pakket van Fortis onder Citrix draaien, waarbij de COM-poort van de TC naar de server gemapped word zodat de lokale kaartlezers gebruikt kunnen worden. Moet ik er wel eerlijk bij zeggen dat we het met Telebankieren niet hebben getest.

[ Voor 3% gewijzigd door mjszwo op 04-05-2009 09:12 ]

• josjos
Caponi schreef op maandag 04 mei 2009 @ 09:11:
Binnen onze organisatie hebben we een paar PC's draaien met Telebankieren Extra 4.50. Deze versie zou speciaal zijn ontwikkeld voor Vista (er zit ook een grote Vista sticker op het cd-hoesje), maar we hebben hier geen clients met Vista x64 draaien. Wellicht is dat het probleem waar je tegen aan loopt.

Je zou kunnen kijken (indien van toepassing) of je het binnen Citrix werkend krijgt. We hebben ook een pakket van Fortis onder Citrix draaien, waarbij de COM-poort van de TC naar de server gemapped word zodat de lokale kaartlezers gebruikt kunnen worden. Moet ik er wel eerlijk bij zeggen dat we het met Telebankieren niet hebben getest.
Thanks,
Ik heb ook de Vista versie van Telebankieren Extra, alleen x64bit word gewoon niet ondersteunt.
Optie 1. een xp/vista 32bit machine aanhouden en daarom verder werken.
Optie 2. Andere bank met een ander systeem

Want ik zou niet weten hoe ik anders al mijn betalingen in mijn boekhoudpakket krijg!?

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-11 19:02
josjos schreef op maandag 04 mei 2009 @ 09:29:
[...]

Thanks,
Ik heb ook de Vista versie van Telebankieren Extra, alleen x64bit word gewoon niet ondersteunt.
Optie 1. een xp/vista 32bit machine aanhouden en daarom verder werken.
Optie 2. Andere bank met een ander systeem

Want ik zou niet weten hoe ik anders al mijn betalingen in mijn boekhoudpakket krijg!?
Evt. kan je ook ipv een extra machine aanhouden een virtuele machine met xp/vista 32bit gebruiken.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• josjos
M1lamb3r schreef op maandag 04 mei 2009 @ 09:31:
[...]

Evt. kan je ook ipv een extra machine aanhouden een virtuele machine met xp/vista 32bit gebruiken.
Ja heb ik ook al over zitten denken, zou kunnnen natuurlijk.
Heb ik hierbij dan ook volledige netwerkmogelijkheden zodat ik het geexporteerde bestand op mijn x64 vista kan plaatsen en in mijn boekhoud pakket kan importeren?
Tweakers, hoe doen andere bedrijven dit, ik kan toch niet de enige zijn met dit probleem??

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik denk dat de meeste Tweakers werken bij bedrijven waar andere tools worden gebruikt, zoals administratiepakketten.

Maar een virtuele XP 32b klinkt goed (genoeg). Kost je natuurlijk wel een XP licentie. Binnen een virtuele VMWare omgeving heb je (in normale situaties) dezelfde netwerkmogelijkheden als met een fysieke machine.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Wij hebben een boekhoudsysteem die de functionaliteiten van Rabo telebankieren extra ondersteunen, en ook over kunnen nemen.

mocht je interesse hebben, dan leg ik dit graag uit.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2009 13:45 ]

Pagina: 1