Ik heb eind maart een Vodafone Blox erbij genomen om internet op mijn mobiel te kunnen gebruiken. Echter, tot mijn stomme verbazing zie ik dat er in plaats van een bedrag wat onder de 50 euro zou moeten zijn (27,50 + 10 euro blox + eventuele extra belkosten(0900/wat ik over mijn bundel heen ga)) zie ik dat er maar liefst 185 euro is afgeschreven van mijn rekening!!
Ik ben eens op de vodafone site bij mijn factuur gaan kijken en zag dat er voor 'Dataverkeer' enorm hoge kosten zijn gerekend terwijl ik gewoon een Vodafone Blox heb daarvoor. Hier een printscreen van de rekening.

Hebben meer mensen hier last van gehad of doe ik soms iets verkeerd (instellingen aan mijn telefoon ofzo)? Ik ga sowieso nog even bellen.
Ik ben eens op de vodafone site bij mijn factuur gaan kijken en zag dat er voor 'Dataverkeer' enorm hoge kosten zijn gerekend terwijl ik gewoon een Vodafone Blox heb daarvoor. Hier een printscreen van de rekening.

Hebben meer mensen hier last van gehad of doe ik soms iets verkeerd (instellingen aan mijn telefoon ofzo)? Ik ga sowieso nog even bellen.
_@/'