PS3 - kan niet verder bij Tomb Raider Underworld

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
tumb raider underworld

pfffff zit hopeloos vast in het spel.
zit bij de majas in mexico en heb alles gedaan wat er moest gedaan worden.
maar nu ben ik te laat geweest om bij de dubbele draken kop ingang te geraken.
nu lees ik overal dat ik gewoon moet terug gaan naar de 1 stel wielen om die dan gelijk de eerste keer op één lijn te zetten maar neen hoor hier is men probleem alles zit vast kan niets bewegen.

hoop dat het een beetje goed is geformuleert?????

WAT NU AUB HELP!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

First and foremost, eigenlijk had je hier horen te posten.
Nee, SPV is er enkel voor technische problemen en vragen.

Het lijkt er op dat je al wel eens hier en daar opzoekingen hebt gedaan. Maar heb je al eens walkthrough geprobeerd? Zoniet, op gamefaqs vind je er wel een voor elk spel dat je kan bedenken.

Als je er zelfs met de walkthrough niet door geraakt, is het misschien bug.. euh feature en moet je misschien eens proberen het volledige level te herstarten oid.

btw Welkom op GoT :W

[ Voor 9% gewijzigd door TheZeroorez op 03-05-2009 17:09 ]

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Voor gameplay-gerelateerde vragen kun je vaak prima in het topic van het spel waar het over gaat terecht. Over welke versie van Tomb Raider heb je het, dan kan ik je bericht even verplaatsen.

Probeer wel zelf eerst even uit te zoeken hoe het moet. Ik begrijp dat het aan de hand van walkthroughs niet lukt om verder te komen, heb je al video-walkthroughs geprobeerd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wat ik al heb gevonden terug gaan naar de eerste puzzel niet dus alles zit vast.
via internet gevonden dat ik bestanden moet afhalen en dan op de ps3 zetten het zouden safe files zijn maar werken niet pfffff zie het ook niet zitten op helemaal opnieuw te beginnen pffffff