Heb me BSplayer ondertussen 5x opnieuw geinstaleerd snap er niks meer van...
Als ik een film opstart geeft die alleen dit aan

Ik kan zo vaak op pauze start en voorruitspoelen en met me muis voorruit trekken

Enige melding die die aangaf bij het instaleren en de 1e keer een filmpje afspelen was
Het gaat hier om de volgende Versie: bsplayer240.997_clip
Ik installeer hem op de volgende wijze:

Ik selecteer dus niks extras en laat hem alle missende codecs downloaden
Op het einde zeg ik RUN BSPlayer en krijg ik dus de volgende melding (deze melding krijg ik alleen na de 1e keer opstarten na de installeren ervan)\

Druk ik op OK, zie ik die melding niet meer terug, maar bij openen van films met de bsplayer kan ik ze dus niet afspelen zoals hierbovenaan beschreven
Reden dat ik de BSplayer graag wil gebruiken is vanwege de makkelijke nederlandse ondertitels optie
Kan iemand me helpen?
Als ik een film opstart geeft die alleen dit aan

Ik kan zo vaak op pauze start en voorruitspoelen en met me muis voorruit trekken

Enige melding die die aangaf bij het instaleren en de 1e keer een filmpje afspelen was
Het gaat hier om de volgende Versie: bsplayer240.997_clip
Ik installeer hem op de volgende wijze:

Ik selecteer dus niks extras en laat hem alle missende codecs downloaden
Op het einde zeg ik RUN BSPlayer en krijg ik dus de volgende melding (deze melding krijg ik alleen na de 1e keer opstarten na de installeren ervan)\

Druk ik op OK, zie ik die melding niet meer terug, maar bij openen van films met de bsplayer kan ik ze dus niet afspelen zoals hierbovenaan beschreven
Reden dat ik de BSplayer graag wil gebruiken is vanwege de makkelijke nederlandse ondertitels optie
Kan iemand me helpen?
Mijn systemen: http://tweakers.net/gallery/296191#tab:inventaris