Toon posts:

Ubuntu install/release party

Pagina: 1
Acties:
  • 371 views

Verwijderd

Topicstarter
/spam

[ Voor 96% gewijzigd door Kees op 04-05-2009 12:37 ]

• pkwarts
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23-01 20:25

pkwarts

555433800

Gaan jullie 9.10 Alpha 1 op de Laptops van die arme mensen zetten? ;)

• Rainmaker
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-07-2024

Rainmaker

RHCDS

Mag ik je even 2 tips geven?

1. Klinkt misschien heel flauw, maar ik zou ergens op de site een disclaimer of algemene voorwaarden vermelden. Iets van; we doen onze uiterste best om het naast Windows te instaleren, maar het zou in extreme gevallen kunnen voorkomen dat je dataverlies hebt. (omdat je het op de verkeerde partitie gooit, partitietabel vernaggelt wordt, headcrash tijdens installatie (en dat is dan jouw schuld, want jij was ermee bezig), etc.). Kan je een hoop gezeik schelen.

2. Zorg voor een standaard mail HTML formuliertje om in te schrijven. Nu worden mensen naar een forum gestuurd, waar ze zich eerst weer moeten gaan registreren. Sta dan in ieder geval guest comments toe.

Verder; leuk initiatief. Kan zelf helaas niet komen (ook al is Oss wel lekker in de buurt), maar veel succes!

We are pentium of borg. Division is futile. You will be approximated.

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wat is eigenlijk de beoogde doelgroep? Weten ze wel wat een 'live-cd' is? Maakt het deze doelgroep uit of ze 3d effecten kunnen gebruiken? (die overigens ook in vista zitten). En nog iets, is Linux wel zonder voorwaarden te gebruiken, het lijkt me dat een GPL/GNU licentie ook voorwaarden bevat.

Grappig dat je zo'n 'copyright' regeltje plaatst. Ten eerste kun je beter spreken over auteursrecht, ten tweede heb je dat automatisch als maker zijnde, ten derde heb je niet het auteursrecht over de gebruikte logo's.

Maar in elk geval, veel succes gewenst!

Verwijderd

Topicstarter
Even mijn reactie op de opmerkingen:

- inschrijven is niet nodig staat op de site, alsof ik teveel tijd over heb om al die mail door te lezen 8)7
Het idee om aan te melden via het forum, is om een idee te krijgen wie er allemaal van de Ubuntu community komen.

- doelgroep: iedereen die een computer gebruikt

- auteursrechten logo's: de auteurs van de logo's staan rechts verticaal op de poster vermeld

- zonder voorwaarden te gebruiken......het is maar hoe je het opvat. Op de Ubuntu CD's staat "Free to use, modify and redistribute"

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Dit is niet ondersteunt door Canonical toch?
Leuk dat er ook een in Groningen is maar helaas heb ik dan denk ik niet de mogelijkheid om even langs te komen.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:44

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.