Toon posts:

ERP software voor MacBookPro

Pagina: 1
Acties:
  • 215 views

Verwijderd

Topicstarter
Welke ERP Software werkt als beste op een MacBookPro met OSX 10.5.6?

Alle relevante informatie is welkom.

Ook software die werkt onder een virtuele PC met het programma Parallels Desktop waarmee ik Windows XP op mijn MacBookPro kan draaien of Windows XP dat via Bootcamp op mijn MacBookPro kan worden geïnstalleerd.

English:
Which ERP Software is best for a MacBookPro running OSX 10.5.6 ?

All relevant info is appreciated.

Even ERP software that runs on Windows XP through a Virtual PC with Parallels Desktop or that runs on Windows XP through Bootcamp.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2009 13:41 ]

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-02 13:51
Wat mij betreft mag je zelf nog wat huiswerk doen:
1. Wat wil je nu precies ?
2. Wat heb je zelf al onderzocht ?

Normaliter draait ERP systeem op een server en eventuele clients op een workstation. Ben je op zoek naar ERP server software die op je macbook pro draait of ben je op zoek naar ERP server software waarvan de client op je macbook draait (bijv web interface ?).

[ Voor 53% gewijzigd door punisher007 op 03-05-2009 13:21 ]

http://blog.bjornhouben.com

Verwijderd

Topicstarter
ERP server software draaiend op de MacBookPro,

in geval met Parallels dan wellicht met Parallels server ipv desktop.

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2009 13:28 ]

• mr_obb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-01 17:28

mr_obb

Lakse Perfectionist

En wat moet die ERP software allemaal kunnen?

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar relevante informatie van echte gebruikers ERP software op de MacBookPro

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hoi Christelbez, welkom op GoT :)

Zoals je wellicht in de algemeen beleid hebt kunnen lezen verwachten we enige mate van eigen inzet. Dat betekent dat je eerst zelf antwoord probeert te vinden op je vraag, dat je eerst wat onderzoek doet. Mocht je er dan niet uitkomen, dan mag je een nieuw topic openen, waarin je verteld wat precies het probleem is, wat je zelf al gedaan hebt om het op te lossen, waar je naar gezocht hebt ("erp mac" bijvoorbeeld), wat je gevonden hebt, waarom het niet werkte. Dit alles zie ik niet terug in je topic, dus dit topic gaat op slot. Je mag een nieuw topic openen, maar houd dan wel rekening met het bovenstaande.

Overigens is dit een Nederlandstalig forum en heeft het niet veel zin om je topicstart ook in het Engels op te stelllen. Dat laatste komt nogal lui over en lijkt erop dat je je vraag op zoveel mogelijk forums probeert te plaatsen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.