Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Na ruim een jaar wil ik mijn Nokia N73 graag simlockvrij hebben,omdat ik er een andere simkaart in wilt van een andere provider.Flink gezocht op T-Mobile site en tot mijn verbazing kon dit allemaal gratis gebeuren,als je alles doorgaf aan hun.IMEI nummer,etc,etc.
Na 3 dagen de key gehad,ik dacht nou invoeren maar.Na het invoeren zegt hij"Niet toegestaan"
Ik heb het geprobeerd met een andere simkaart,zonder de simkaart,maar helemaal niks helpt.
Ik vul de key goed in,#pw+nummer+1#,maar niks mocht baten.
Hier en daar lees ik dat het gewoon moet lukken,maar ik krijg het helaas niet voormekaar.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

T-Mobile al gebeld?

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
Ja zeker.

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:06

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

En?

Rail Away!

Verwijderd

Topicstarter
Vertel me eens hoe jullie het hebben gedaan?

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Als je nu eerst onze vragen beantwoord...

Daarnaast is het omzeiling van een beveiliging (dus ook simlock), niet toegestaan hier.

Dus wat zei T-Mobile toen je ze meldde dat het niet werkt..

Ey!! Macarena \o/

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
En dicht. Er wordt enkele keren gevraagd naar wat T-mobile te melden heeft, maar die vragen wil je gewoon niet beantwoorden. Als jij niet meer informatie wilt geven, dan gaan wij er verder ook geen moeite voor doen.
RaZ schreef op zondag 03 mei 2009 @ 13:17:
Daarnaast is het omzeiling van een beveiliging (dus ook simlock), niet toegestaan hier.
Als het op de legale manier gebeurt, staan we het wel toe. :Y)

[ Voor 37% gewijzigd door pven op 03-05-2009 13:21 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.