Hallo allemaal,
Ik heb al een tijd een probleem met het starten van Battlefield 2142 (Deluxe Edition). Telkens als ik het spel start, krijg ik een blauw scherm met de melding dat er een probleem is met een van de drivers.
[Er is een probleem gevonden. Windows is afgesloten om schade te voorkomen.
DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
...
...
...
Technishe informatie (mogelijk in het Engels):
*** STOP: 0x000000D1 (0xB437B8DC, 0x00000002, 0x00000008, 0xB437B8DC)
*** viahduaa.sys - adress B437B8DC base at B42DC000, datestamp 48e08c6f
...
...
...]
Nu is mijn vraag dus, of iemand een oplossing weet voor dit probleem?
Het ligt in ieder geval dus niet aan mijn computer, want hij heeft het wel gedaan.. (Daarvoor had ik er trouwens ook last van, maar na een systeemherstel toen mijn geluidskaart het niet meer deed, werkte het wel..) Dit heb ik nu ook weer geprobeerd, maar dat werkte niet.
Ook las ik ergens iets over de naam veranderen van een bepaald bestand en de map van Battlefield 2142 in 'Mijn Documenten' verwijderen.
Toen ik Battlefield daarna herstartte, waren de bestandjes opnieuw aangemaakt (wat de bedoeling was..) maar startte mijn computer toch weer opnieuw op.
De game is trouwens geupgrade naar de laatste patch.
Als iemand denkt dat hij een idee/oplossing heeft, hoor ik het natuurlijk graag!
Ik heb al een tijd een probleem met het starten van Battlefield 2142 (Deluxe Edition). Telkens als ik het spel start, krijg ik een blauw scherm met de melding dat er een probleem is met een van de drivers.
[Er is een probleem gevonden. Windows is afgesloten om schade te voorkomen.
DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
...
...
...
Technishe informatie (mogelijk in het Engels):
*** STOP: 0x000000D1 (0xB437B8DC, 0x00000002, 0x00000008, 0xB437B8DC)
...
...
...]
Nu is mijn vraag dus, of iemand een oplossing weet voor dit probleem?
Het ligt in ieder geval dus niet aan mijn computer, want hij heeft het wel gedaan.. (Daarvoor had ik er trouwens ook last van, maar na een systeemherstel toen mijn geluidskaart het niet meer deed, werkte het wel..) Dit heb ik nu ook weer geprobeerd, maar dat werkte niet.
Ook las ik ergens iets over de naam veranderen van een bepaald bestand en de map van Battlefield 2142 in 'Mijn Documenten' verwijderen.
Toen ik Battlefield daarna herstartte, waren de bestandjes opnieuw aangemaakt (wat de bedoeling was..) maar startte mijn computer toch weer opnieuw op.
De game is trouwens geupgrade naar de laatste patch.
Als iemand denkt dat hij een idee/oplossing heeft, hoor ik het natuurlijk graag!
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2009 21:31 . Reden: Tekst van BSOD toegevoegd ]