Hallo,
Onlangs was ik de hoogste bieder op een veiling bij sluiten. Toen ik op de advertentie klikte zag ik echter al "Deze advertentie is verkocht" staan en mijn interesse in het product was al weg, aangezien ik al een ander soortgelijk item had gekocht. Later kreeg ik een mailtje van de koper of ik hem nog wilde. Het bleek dat hij automatisch de advertentie als verkocht aanmerkt bij de veiling. Dit lijkt mij bij een totaal niet bindende veiling als de tweakers V&A veiling helemaal niet wenselijk. Bovendien kan het dus verwarrend zijn.
Om de betreffende verkoper ook maar even te quoten
"'k vind het een stom systeem van tweakers om de advertentie automatisch als "verkocht" aan te duiden"
Daar moet ik het mee eens zijn.
Mijn suggestie is dan ook om dit kiesbaar te stellen oid.
Onlangs was ik de hoogste bieder op een veiling bij sluiten. Toen ik op de advertentie klikte zag ik echter al "Deze advertentie is verkocht" staan en mijn interesse in het product was al weg, aangezien ik al een ander soortgelijk item had gekocht. Later kreeg ik een mailtje van de koper of ik hem nog wilde. Het bleek dat hij automatisch de advertentie als verkocht aanmerkt bij de veiling. Dit lijkt mij bij een totaal niet bindende veiling als de tweakers V&A veiling helemaal niet wenselijk. Bovendien kan het dus verwarrend zijn.
Om de betreffende verkoper ook maar even te quoten
Daar moet ik het mee eens zijn.
Mijn suggestie is dan ook om dit kiesbaar te stellen oid.
[ Voor 3% gewijzigd door MsG op 03-05-2009 09:36 ]
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn