Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 20:58

Grudgie

PSN: Grudgie7

Topicstarter
Hey,

Ik heb paar dagen geleden de Blackberry Bold 9000 + Abonnement van Hi besteld.

Het zit zo dat mijn huidige abonnement begin september afloopt en mijn nieuwe abonnement dan in september ingaat.

Mijn huidige toestel is dus beetje kapot en werkt niet meer lekker, is het wel zo fijn als ik een nieuw toestel heb, maar nu weet ik niet of ik mijn Blackberry gelijk kan gebruiken of dat er een simlock opzit.

Waar ik hem heb besteld staat erbij "Blackberry Bold 9000 KPN / KPN simlock".

Zit er dan een simlock op?

De site van Hi.nl is ook niet echt duidelijk, als je daar zoekt voor unlock code staat er dit: "Onderstaande lijst vermeldt mobiele telefoons die door Hi zijn geleverd zonder SIM-lock. Aanvragen voor unlockcodes voor toestellen uit deze lijst worden niet in behandeling genomen."

Tussen die lijst staat wel de Blackberry Bold 9000.

Gaat erom dat als ik de Blackberry opgestuurd krijg volgende week dat ik de blackberry wel of niet zou kunnen gebruiken met mijn simkaart die ik nu heb.

Groeten,
Grudgie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:37

ThunderNet

Flits!

Als er KPN Simlock bij je bestelling staat, lijkt het me logisch dat er een simlock op zit? :)
Aangezien de Hi webshop niet reprensentatief is dat je hetzelfde toestel krijgt als via een non-hi site (als in: wel/geen simlock)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 20:58

Grudgie

PSN: Grudgie7

Topicstarter
Hmmm.. dus dan zou ik de foon dus niet kunnen gebruiken, en KPN/Hi wil dan zeker ook niet unlocken?

Overigens staat dit op de site waar ik hem heb besteld: Toestellen in combinatie met een contract dat in de toekomst wordt geactiveerd, worden ca. twee weken voor de activatiedatum door ons verzonden.
Wilt u in dit geval de telefoon eerder ontvangen (na akkoord voor activatie), dan kunt u dit per email of op het contract aangeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Grudgie schreef op zondag 03 mei 2009 @ 00:31:
Hmmm.. dus dan zou ik de foon dus niet kunnen gebruiken, en KPN/Hi wil dan zeker ook niet unlocken?
Als de shop waar jij hem besteld hebt het toestel voorzien heeft van simlock dan niet nee... dat is toch vrij logisch? En zo te zien kun je alleen op verzoek al eerder aan het toestel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masto88
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-06 20:30
Zoek eens op google hoe je het zelf kan unlocken..

"blackberry bold 9000 unlocken"