Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een telefoon die twee SIM-kaarten ondersteund, dus niet met een dual SIM-adapter. Tot nu toe heb ik alleen de Samsung D880 en D980 gevonden en enkele chinese en aangepaste telefoons die via www.twosim.nl worden aangeboden. Via Google heb ik nog geen bruikbaar overzicht kunnen vinden.

Weet iemand waar ik een overzicht van dual SIM telefoons kan vinden?

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-05-2024
Sja, een vriend van me had niet al te lang geleden zo'n i68 op de kop getikt in China voor €30,- dacht ik, onder het mom van nep-iPhone. Best leuk, alleen mist volgens mij WiFi en nog wat andere dingetjes. Verder betaal je voor die Chinese meuk hier in NL gewoon veel te veel, zou ik niet doen. Ik zou dan eerder een goede halen en geen rip-off voor €110,- (of je moet er ook één voor €30,- op de kop weten te tikken).
Weet iemand waar ik een overzicht van dual SIM telefoons kan vinden?
Ja, gewoon even in de Pricewatch de zoekactie verfijnen geeft dit: Pricewatch: Mobiele Telefoons » Dual-sim

• koekeeghan
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-08-2024
Ik overweeg ook de D980. Het is geen perfekt toestel. Hier staat een review waar die niet zo goed uitkomt. Met name het trage menu baart me een beetje zorgen.

[ Voor 31% gewijzigd door koekeeghan op 01-07-2009 11:47 ]

A mind once stretched by a new idea never regains its original dimensions.

• koekeeghan
Gekocht en geretourneerd, wat een rotding. Slecht touchscreen en waardeloos menu. Doet me denken aan de oude Samsungs die gewoon vanalles misten. Dual-sim werkt goed, maar het vervelende menu en de teleurstellende touchscreen ervaring zijn een showstopper voor mij. Nu maar de nieuwe B5702 dual sim besteld. Ik hoop dat deze niet zo teleurstelt.

[ Voor 8% gewijzigd door koekeeghan op 08-07-2009 21:56 ]

• koekeeghan
Nu binnen, en dit werkt goed. Menu is beter en duidelijker en de toetsen werken goed en vertrouwd. Het is alleen wel een log ding.... Maar hij vervangt 2 toestellen en dat is wat waard.

Wil graag een leuk thema downloaden maar die vindt ik momenteel nergens. Hij is ook nog bijna nergens te koop, dus ik wacht effe.

[ Voor 26% gewijzigd door koekeeghan op 09-07-2009 21:57 ]