Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Parkeren Sixhaven Amsterdam

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet morgen ochtend vroeg in de Sixhaven in Amsterdam zijn (tegenover het Centraal Station aan de andere kant van het IJ). Ik moet vanaf daar een boot zeilen, maar iemand anders zal mijn auto mee terug nemen. Kan ik hier een beetje redelijk parkeren voor een 30 minuten, of is het slimmer om ergens een trein te pakken?

De website van de Sixhaven is hopeloos veroudert en bevat weinig info en met Google kom ik alleen op sites met betrekking tot een metro station van de noord-zuid lijn bij de Sixhaven (niet echt help vol dus).

Ik hoop dat dit topic op de goede plek staat.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2009 22:06 ]

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-11 09:59
Blauwe zone. 2,5 uur.

Bron: http://www.noord.amsterdam.nl

[ Voor 78% gewijzigd door TRON op 02-05-2009 23:18 ]

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-11 10:33
De Sixhaven heeft een eigen (klein) parkeerterrein. Mocht daar geen plaats zijn kun je hem tijdelijk kwijt in de blauwe zone op de Meeuwenlaan, of ergens langs de Sixhaven-weg (http://maps.google.com/?i....001218,0.002344&t=h&z=19).

Je kunt hem ook in de omgeving van de Buiksloterweg kwijt, maar daar worden met groot regelmaat raampjes ingetikt.

Met de trein is het bijzonder eenvoudig te bereiken.
Uitgang Noord van Centraal Station Amsterdam. Veerpont naar Ij-plein (gratis). Van de pond rechtdoor de weg blijven volgen. Eerste zijstraat links nemen de Sixhaven-weg op, en die weg naar links volgen tot je het water in loopt.

* frickY heeft jaren achter de Sixhaven gewoont

[ Voor 26% gewijzigd door frickY op 02-05-2009 23:30 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dank jullie voor de reacties. Gezien het feit dat er ook nog wat spullen mee moeten ga ik het met de auto proberen.