V&A locatie (ver)koper

Pagina: 1
Acties:
  • 284 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 08:18

Strikie

Athletics

Topicstarter
Ik ben redelijk actief op V&A , zie ik iets interessants kijk ik gelijk naar de plaats. Het komt heel vaak voor dat ik geen idee heb waar in Nederland deze plaats ligt. Simpel natuurlijk ff Google maps en je weet wat. Maar wat mij en natuurlijk jullie ook :) een stuk handiger lijkt, een direct link naar bv Google maps. Misschien gelinkt aan je eigen woonplaats dat je direct de afstand ziet.

Is dit wat?

::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:07

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Daar zijn wel meer mensen het met je over eens: [feat] Google maps integratie

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:02
Seconded.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:55

crisp

Devver

Pixelated

en meer recent: Vraag en aanbod locatie

en niet te vergeten: devtrack: \[V&A] locatie verduidelijken en lijst met favorieten naast nog een paar openstaande issues in onze private tracker ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 08:18

Strikie

Athletics

Topicstarter
Ok fijn om te horen dat het bij meerdere mensen leeft :) Word er ook iets mee gedaan of is er iemand mee bezig?

::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:55

crisp

Devver

Pixelated

Nee, daar is nog geen planning voor. Helaas is het ook iets teveel werk om eventjes 'tussendoor' te doen (plaatsnamen in V&A zijn nog niet echt genormaliseert).

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien er al wat topics over zijn, en het iets is wat bij de devvers zal liggen, stel ik voor dat er verder gebabbeld wordt in het lieve devvers topic (of devtrack) :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.