Ik heb een LG dvd speler type BD300 en daarop via de USB op de speler een Seagate Freeagent 250gyg HD aangesloten. Divx films kan ik makkelijk via het dvd filemenu openen, Bluray of DVD files laat hij echter niet zien. Iemand enig idee hoe ik deze files wel afgespeeld krijg via de dvd speler?
En wat zegt de handleiding? Kan best zijn dat hij alleen met mp4 en jpg-jes overweg kan.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
de handleiding heeft het idd over mpeg en divx. maar je zou verwachten dat een dvd speler ook dvd kan afspelen..vandaar dat ik het hier toch even opgooi...maar terrechte opmerking
Normaal gezien zal hij dvd's niet afspelen nee, dit is zo bij bijna alle dvd-spelers met usb aansluiting.
Divx'jes/foto's kunnen daarentegen weer wel.
Divx'jes/foto's kunnen daarentegen weer wel.
dat kan jij ook. Via de ingebouwde dvd drive. Niet via een USB angeslote HD. Dit heeft waarschijnlijk te maken om de illegaliteit niet te bevorderen oid.Verwijderd schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 21:04:
de handleiding heeft het idd over mpeg en divx. maar je zou verwachten dat een dvd speler ook dvd kan afspelen..vandaar dat ik het hier toch even opgooi...maar terrechte opmerking
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.