[iPhoto] Thema diavoorstelling wijzigen bij het exporteren

Pagina: 1
Acties:

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07-2025
Ik wil hier een aantal foto's gaan exporteren uit iPhoto naar een diavoorstellling, dat is op zich niet moeilijk gewoon Archief ->Exporteren->Diavoorstelling en klaar. Maar wat ik niet vind is hoe je het thema van de diavoorstelling wijzigt nu is het gewoon (de muziek dan toch) het thema "Klassiek", dat zou ik graag veranderen naar "Uiteenspatten". Weet iemand ofdat dit mogelijk is? :)

Alvast bedankt :D

Verwijderd

Je moet je diavoorstelling eerst voorbereiden. Selecteer het event of album, en klik op de Diavoorstelling knop (grote play knop midden-onder). Als de diavoorstelling meteen begint, op de muzieknoot onder in beeld klikken om de muziek te kiezen. Of, als er nog geen diavoorstelling voor het event of album is gemaakt, vraagt iPhoto vanzelf om het thema/de muziek/andere instellingen. Na de diavoorstelling voorbereid te hebben op Afspelen klikken, wat je eventueel weer meteen kan stoppen. Als je nu via dezelfde weg als je eerst probeerde de slideshow exporteert, zouden de instellingen die je zojuist hebt gemaakt gehonoreerd moeten worden.

Dat is in elk geval mijn ervaring met iPhoto '09.

• filenox
Hij wilt het niet onthouden, elke keer als ik een Diavoorstelling wil starten vraagt hij welk thema ik wil gebruiken het vakje van "Gebruik als standaard" aanvinken helpt ook niet (omdat het is de volgende keer weer is uitgevinkt)

Verwijderd

Dat is niet best. Wellicht staan ergens schrijf permissies niet goed. Dat is te fixen met het Schijfhulpprogramma. Anders zou ik het ook niet weten.

• filenox
Dat heeft helaas niet geholpen :/