JBL 138 Geen geluid via mijn speakers

Pagina: 1
Acties:

• ralphie85
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-04-2025
Beste mensen,

Ik heb net een 2e hands JBL 138 via iemand kunnen krijgen. Probleem is nu alleen wanneer ik mijn speakers op de subwoofer aansluit via mijn stereo installatie merk marantz dat ik geen geluid uit mijn surround speakers krijg ? Wanneer ik 1 van de 4 surround speakers direct aan de achterkant van mijn stereo aansluit komt er wel geluid uit ? :S Kan het te maken hebben dat mijn subwoofer niet samen gaat met mijn stereo installatie ?
Hopelijk kan iemand mij het uitleggen waar het eventueel mee te maken kan hebben

Alvast bedankt,

Verwijderd

Je versterker stuurt waarschijnlijk geen 2.1 uit over de subwoofer dus moet je gewoon de speakers op de versterker aansluiten of je moet de spekearset op je pc aansluiten dan lukt het waarschijnlijk wel mist je pc 5.1 ondersteunt.

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:34
Hoe heb je de subwoofer aan de stereo aangesloten? Wat voor aansluitingen heeft je stereo? Op de sub zitten sowieso maar uitgangen voor 2 speakers, dus volgens mij kun je met een stereoversterker niet alle speakers gebruiken.

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

• ralphie85
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-04-2025
Ik heb nu alles direct op mijn stereo installatie aangesloten. Heb nu wel geluid via alle speakers maar dit is geloof ik niet de wijze waar het op aangesloten moet zijn. Ook omdat mijn stereo installatie maar 2 uitgangen heeft voor 2 speakers op aan te sluiten. Dus ik vrees dat ik nog opzoek moet gaan naar een receiver om alle speakers juist aan te sluiten en het 5.1 geluid te kunnen krijgen