Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-11 11:27
De motorola Pebble U6 van mijn vrouw heeft een kapot hoofdscherm: het is geheel wit. Telefoon werkt verder wel gewoon, maar je ziet niet wat je doet zodat normaal bedienen nagenoeg onmogelijk is geworden.

Afbeeldingslocatie: http://glasgow.gumtree.com/posting_images/97/37008597__1238586376__1__1-57198aaa84f8bc37d8a58967e5fdea79.__big__.jpg

Hoe kan ik dit repareren? Ik heb uiteraard de torx-schroefjes onderaan het scherm losgedraaid, maar daarmee is het scherm nog niet los. Er zal ergens en klikkertje, of verborgen schroefje zitten. Maar waar?

• teake
Topic kan dicht. Sorry. De zoekterm disassembly leverde dit op:
http://www.formymobile.co.uk/Dismantle/u6disassembly.htm

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Heb je iets aan deze site ?

Ok dan.

Overigens sluiten we hier geen topics als het antwoord is gegeven, het topic zakt vanzelf weg. :)

[ Voor 39% gewijzigd door pven op 02-05-2009 17:05 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• teake
ps: pebble'tje kopen? Scherm hapert dus inderdaad. Gisteren deed hij het weer even nadat ik hem open heb gehad. Lang genoeg om de contacten naar de SIM te kopiëren. Nog even wat mee gespeeld, en nu is het scherm weer wit. Waarschijnlijk een los contactje ergens, hij haperde wat tussen wit en kleuren.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-11 22:56

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Daarnaast wijst een wit display niet per definitie op een kapot LCD scherm, maar eerder op een defecte flexcable. Het geluk daarvan is dat een flexcable goedkopers is. Het nadeel daarvan is dat een flexcable vaak nog moeilijker is te vervangen.

Succes.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"