[PHP/Mysql] Aanmelden Nieuwsbrief.

Pagina: 1
Acties:
  • 272 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste leden,

Ik ben bezig met een site/Fan Community.

Nu ben ik op zoek (geweest, d.m.v. google, ook binnen Gathering), naar een php script zodat mensen hun email adres in kunnen vullen/achterlaten en dat dit dan bij mij in een database of dergelijk wordt opgeslagen zodat ik de ingeschreven bezoekers en geïnteresseerde een email kan sturen met updates, en zodra de website bijna klaar is ook een email kan sturen met de informatie.

Het zou dus een soort van nieuwsbrief systeem moeten worden/zijn.

Ik hoop op een goede tip !.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:24

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Je topic doet een beetje aan als een ScriptRequest, en daar doen we niet aan op GoT.

Dat staat mij natuurlijk niet in de weg je toch een klein duwtje in de goede richting te geven. Een website waar je wél kunt zoeken naar scripts als deze is hotscripts, maar enige kennis van PHP zul je toch altijd nodig hebben.

Met enige kennis van databases is dit ook zelf nog wel te maken, daarvoor hoef je eigenlijk alleen maar een paar tutorials te raadplegen (het is een vrij simpel systeem). Wat Google'n naar "php mysql tutorial" zou genoeg moeten zijn wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:51

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Wat Patriot zegt dus :Y) In PRG Beleid staat dat overigens ook netjes uitgelegd. Hier in PRG draait het om het zelf programmeren, niet om het uitwisselen van kant en klare scripts.

[ Voor 32% gewijzigd door Creepy op 02-05-2009 21:29 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.