Toon posts:

Tweede hdd in pc

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een vraagje, vandaag is mijn 2e harde schijf binnen gekomen, maar toen ik die in de pc wou zetten zag ik dat er haast geen ruimte voor was. Alleen boven mijn huidige hdd. Deze komt er dan als het ware boven op te liggen. Kan dat? Geeft dat niet te veel warmte of andere problemen? Of is er niks aan de hand en kan ik die ze gewoon in mijn pc zetten in installeren.

Gr,
Pieter

• THE_FIREFOX
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-02 23:40
Ik heb hier 3 boven elkaar liggen :) Ze worden aardig heet maar dat hangt ook van het merk en model af. Het geeft in algemeen geen problemen op.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Als je er een beetje ruimte en vooral ventilatie tussen laat, is het geen probleem. Maar zorg dus vooral voor goede airflow. Monitor de schijven in ieder geval een tijdje of ze niet te warm worden.

offtopic:
Groeten is niet nodig op GoT, he. We doen elkaar met elke post automatisch al de groeten :w ;)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wat heb je zelf al gedaan om erachter te komen of dit gaat werken of niet? Let eens op de temperaturen van je hdd of ze niet te heet worden. Daarbij is het belangrijk om te weten hoe de koeling van je systeem in elkaar zit.

In elk geval gaat deze op slot omdat het inbouwen van een hdd toch wel tot de basiskennis hoort die we op GoT mogen verwachten.

Dit topic is gesloten.