Hallo,
Ik heb pas een Sumsumg 7000 serie LED TV gekocht en wilde graag een HTPC met blu-ray speler erin aanschaffen. Nu zie ik dat de Dell Studio 15 laptops allemaal een HDMI uitgang hebben.
Is het dan veilig genoeg te zeggen dat deze laptop goed genoeg is om HD-films af te spelen?
Dit zijn de specs:
Basis Intel® Core™2 Duo-processor P8600 (2,40 GHz, 3 MB, 1.066 MHz)
Microsoft-besturingssysteem Legitieme Windows Vista® Home Premium SP1 - Nederlands
Geheugen 4.096 MB 800 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 2.048]
Toetsenbord Intern toetsenbord - VS/Internationaal (qwerty)
Videokaart 512 MB ATI Mobility RADEON HD 4570
Harde schijf 500 GB (5.400 rpm) SATA-harde schijf
Optische apparaten Vast intern Blu-ray Disc-station (dvd+/-rw + bd-rom) met laadsleuf, inclusief software
Draadloze netwerkvoorzieningen Intel WiFi Link 5100 (802.11 a/b/g/n 1x2) halve minikaart
PalmRest Palmrest Standard
Primaire Batterij 6-cel lithium-ion hoofdbatterij (56 Wh)
Camera Geïntegreerde 2,0 megapixel webcamera
Etiketten Label voor draadloze mogelijkheden (draadloze kaarten van Intel) - Core2 Duo
LCD-scherm 15,6-inch WXGA led TFT-breedbeeldscherm (1.366 x 768) met TrueLife™
Voeding Wisselstroomadapter van 90 W
Prijs: 929,- euro
Als iemand zijn advies wilt geven, waardeer ik dat enorm!!
Of als je voor ongeveer 1000 euro een andere HTPC kant en klare oplossing (zoals een small form factor) weet, laat het mij dan weten.
Alvast bedankt.
Ik heb pas een Sumsumg 7000 serie LED TV gekocht en wilde graag een HTPC met blu-ray speler erin aanschaffen. Nu zie ik dat de Dell Studio 15 laptops allemaal een HDMI uitgang hebben.
Is het dan veilig genoeg te zeggen dat deze laptop goed genoeg is om HD-films af te spelen?
Dit zijn de specs:
Basis Intel® Core™2 Duo-processor P8600 (2,40 GHz, 3 MB, 1.066 MHz)
Microsoft-besturingssysteem Legitieme Windows Vista® Home Premium SP1 - Nederlands
Geheugen 4.096 MB 800 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 2.048]
Toetsenbord Intern toetsenbord - VS/Internationaal (qwerty)
Videokaart 512 MB ATI Mobility RADEON HD 4570
Harde schijf 500 GB (5.400 rpm) SATA-harde schijf
Optische apparaten Vast intern Blu-ray Disc-station (dvd+/-rw + bd-rom) met laadsleuf, inclusief software
Draadloze netwerkvoorzieningen Intel WiFi Link 5100 (802.11 a/b/g/n 1x2) halve minikaart
PalmRest Palmrest Standard
Primaire Batterij 6-cel lithium-ion hoofdbatterij (56 Wh)
Camera Geïntegreerde 2,0 megapixel webcamera
Etiketten Label voor draadloze mogelijkheden (draadloze kaarten van Intel) - Core2 Duo
LCD-scherm 15,6-inch WXGA led TFT-breedbeeldscherm (1.366 x 768) met TrueLife™
Voeding Wisselstroomadapter van 90 W
Prijs: 929,- euro
Als iemand zijn advies wilt geven, waardeer ik dat enorm!!
Of als je voor ongeveer 1000 euro een andere HTPC kant en klare oplossing (zoals een small form factor) weet, laat het mij dan weten.
Alvast bedankt.