Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Melding nieuwe email

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik werk al een tijdje met outlook 2007, en heb een regel gemaakt om een melding te weergeven als er een nieuwe email binnenkomt. (Een klein blauw venstertje rechtsonder). Sinds deze week werkt dat niet meer, en ik denk dat het begonnen is wanneer ik office 2007 SP2 installeerde.

De regel is:
Nadat het bericht wordt ontvangen,
een waarschuwing op het bureaublad weergeven.

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Heb je al geprobeerd de regel weg te halen en opnieuw toe te voegen?

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-11 04:21
Waarom heb je hiervoor een regel aangemaakt? Dit is een standaard functionaliteit. Overigens als je met IMAP werkt heeft Outlook 2007 de bug erin zitten waardoor je geen nieuwe e-mail notificatie krijgt.

Verwijderd

Topicstarter
Bij mij geeft hij toch geen melding op het bureaublad.Ik krijg wel het 'nieuwe mail' icoontje in de taakbalk.
Ik gebruik wal IMAP

Ik heb nu ook geprobeerd de regel opnieuw in te geven, maar dat heeft niets uitgehaald.

EDIT: Het ligt NIET aan de regels, want als ik naar opties->email opties->geavanceerd ga, en dan op voorbeeld klik, komt er ook niets.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2009 10:10 ]

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Haan

dotnetter

AvanCade schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 10:01:
Waarom heb je hiervoor een regel aangemaakt? Dit is een standaard functionaliteit. Overigens als je met IMAP werkt heeft Outlook 2007 de bug erin zitten waardoor je geen nieuwe e-mail notificatie krijgt.
Zou die bug intussen niet verholpen zijn nu SP2 al uit is? Anders wel slecht om zoiets zo lang te laten zitten..

Kater? Eerst water, de rest komt later