Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

ongedefineerde video..waar mee afspelen?

Pagina: 1
Acties:

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 21:24
Jaaaaren geleden heb ik wat voor een training een movie screen capture gemaakt van een ander filmpje. Ik heb hier toen wat dingen geprobeerd met verschillende capture programma's maar naar mijn weten heb ik ook een filmpje met camtasia gemaakt.

Nu heb ik het meeste teruggevonden maar zit er 1 file bij die beschadigd lijkt te zijn of niet goed is afgesloten/gesaved. Het is 150 mb dus het is best wel wat data. Ik krijg met geen mogelijkheid dit filmpje afgespeeld en vrijwel alle programma's die "zeggen" dat ze het af kunnen spelen doen het niet. Ook in Camtasia lukt het niet.

Is er een manier om zo'n file te repareren of om delen toch af te spelen..en zo ja hebben jullie software tips. Het zou een avi moeten zijn en het techsmit codec wordt gebruikt. Deze heb ik inmiddels geinstalleerd en andere video's kan ik wel bekijken.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:08

IceStorm

This place is GoT-like!!!

VLC is meestal wel in staat om wazige codecs al dan niet in combinatie met corrupte bestanden af te spelen.

Techsmit zegt me iig niks.

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:07
Sommige codecs slaan de index van de film aan het eind op. Als je dan daar iets mist dan kan de film niet ingeladen worden. VirtualDub is vaak wel instaat dit te herstellen aangezien die zonder index de video data in kan lezen. Even op voowaarde dat de juiste codecs aanwezig zijn.

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64