Toon posts:

32 gb ssd voor de mini 9 alleen nog maar in buitenland?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik ben op zoek naar een 32 gb ssd voor de dell mini 9 met usb omdat er dus geen cd rom speler in zit maar kan ik die alleen maar in het buitenland krijgen, heeft iemand zijn dell mini 9 al voorzien van een 32gb ssd? hoe hebben jullie dat gedaan?

hoop gauw wat te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jj71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-05 09:29
Ja, ik heb deze besteld via Internet, in het buitenland dus. Geen idee of deze SSD's ook in NL te koop zijn. Installeren is heel simpel: klepje open, twee schroefjes van de SSD losdraaien, SSD eruit halen, nieuwe SSD erin klikken, schroefjes weer vastdraaien en klepje weer dicht.

p.s. het Dell Mini topic is er ook nog steeds, je had dit wel daarin kunnen posten in plaats van een nieuw topic te openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jj71 schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 12:27:
Ja, ik heb deze besteld via Internet, in het buitenland dus. Geen idee of deze SSD's ook in NL te koop zijn. Installeren is heel simpel: klepje open, twee schroefjes van de SSD losdraaien, SSD eruit halen, nieuwe SSD erin klikken, schroefjes weer vastdraaien en klepje weer dicht.

p.s. het Dell Mini topic is er ook nog steeds, je had dit wel daarin kunnen posten in plaats van een nieuw topic te openen.
maar je moet daarna toch de cd rom van windows draaien? maar er zit geen cdrom drive in! hoe heb jij dat gedaan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErgoStijn
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06:02
je kan toch gewoon een usb stick bootable maken? staan genoeg guides op internet;) google is your friend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Anders leen je ergens een externe CD / DVD speler en hangt die eraan...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
maar ik bedoelde of er ook een site was waar je zoiets kunt kopen zonder creditcard ofzo! want overal waar ik kijk ben je een creditcard nodig en die heb ik niet! gewoon via ideal ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien op ebay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jj71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-05 09:29
Ik heb geen Windows op mijn Mini 9, maar Ubuntu Netbook Remix (zie installatie-instructies).

Als je Windows erop wilt installeren dan is een externe CD-speler (aan te sluiten via USB) handig, maar die RunCore SSD heeft ook een speciale micro-USB aansluiting. Je krijgt er een kabeltje bij, waarmee je de SSD op een gewone USB poort kunt aansluiten. Met software kun je je bestaande SSD klonen op de RunCore SSD.

Zie bijvoorbeeld dit topic van mydellmini.com waar een stap voor stap gids met foto's te lezen is voor het vervangen van je SSD.
Pagina: 1