Opzoek naar een 24"-26" voor een KVM switch met snelle sync

Pagina: 1
Acties:

• Da_Teach
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-10-2025
Ik heb hier een Belkin Soho (4-poorts) staan met daaraan 3 PC's, ik gebruik de KVM switch omdat ik het leuk vind om te multiboxen in een aantal games. Normaal hoef ik nooit te zien wat de andere 2 PC's aan het doen zijn alleen, maar soms moet ik switchen van PC. Hierbij is snelheid vaak van belang.

Anyways waarom ik hem gebruik is niet van belang, wat wel van belang is dat ik nu aan de KVM switch een LG L245WP heb hangen. Nu werkt dit goed op 1 'klein' puntje na. Bij het switchen van computers raakt de monitor zijn sync kwijt en bij deze LG monitor duurt het dan 4+ seconden tot er weer beeld is.

Nu kom ik dus bij mijn vraag, ik ben opzoek naar een (24-26") monitor die snel beeld geeft nadat er van (KVM) input geswitched wordt. Ik verwacht dat deze sync snelheid redelijk gelijk zal zijn aan de sync tijd wanneer je switched van 1920x1200 naar bijv 1280x1024 gezien dit ook rond de 4 seconden ligt op deze monitor.

Heeft iemand een goede suggestie voor een (gaming) monitor?

ps. Ik weet dat KVM normaal in Overige hardware gaat, maar dit gaat eigenlijk over de monitor en niet de switch