Na wat zoeken zag ik dat er hier nog geen specifiek topic was over dit onderwerp, vandaar dat ik maar een nieuwe heb gemaakt.
Ik wil zeer binnekort toch een Sennheiser HD650 aan gaan schaffen.
Heb deze een aantal keer bij een vriend van me geluisterd en ik vind hem echt heerlijk klinken...daar bij zit hij ook erg comfortabel.
Nu wil ik hier eigenlijk meteen een koptelefoon versterker bij kopen om het geheel nog beter tot zijn recht te laten komen.
Een paar eisen werden hier uiteraard aan gesteld:
- Uiterlijk 200 euro wil ik uitgeven aan een headphone amp.
(Als een ultieme amp nou net 250 is, heb ik dat er ook nog wel voor over).
- Ik wil geen Tube versterker.
- De amp moet een hardware volume knop hebben en een USB DAC.
- Deze USB DAC Interface moet overweg kunnen met Vista Ultimate 64-Bits.
Met deze eisen in mijn achterhoofd ging ik dus op zoek en leerde ik al vrij snel dat de Travagans White USB een vrij ultieme Heaphone Amp was voor dit bedrag.
Echter is deze alleen bij de distributeur van Travagans zelf te koop (mijn god wat zijn die dingen zeldzaam) en aangezien daar alleen met CC te betalen is, is dat voor mij geen optie.
Ik blijf dus maar rondzoeken en zit nu te kijken naar wat Audio interfaces met een Headphone Out en ingebouwde amp, echter zijn deze hier dus niet specifiek op gemaakt.
Heeft iemand misschien enige tips, bij welke online shops te gaan kijken of welke type's aan mijn eisen voldoen?
Ik wil zeer binnekort toch een Sennheiser HD650 aan gaan schaffen.
Heb deze een aantal keer bij een vriend van me geluisterd en ik vind hem echt heerlijk klinken...daar bij zit hij ook erg comfortabel.
Nu wil ik hier eigenlijk meteen een koptelefoon versterker bij kopen om het geheel nog beter tot zijn recht te laten komen.
Een paar eisen werden hier uiteraard aan gesteld:
- Uiterlijk 200 euro wil ik uitgeven aan een headphone amp.
(Als een ultieme amp nou net 250 is, heb ik dat er ook nog wel voor over).
- Ik wil geen Tube versterker.
- De amp moet een hardware volume knop hebben en een USB DAC.
- Deze USB DAC Interface moet overweg kunnen met Vista Ultimate 64-Bits.
Met deze eisen in mijn achterhoofd ging ik dus op zoek en leerde ik al vrij snel dat de Travagans White USB een vrij ultieme Heaphone Amp was voor dit bedrag.
Echter is deze alleen bij de distributeur van Travagans zelf te koop (mijn god wat zijn die dingen zeldzaam) en aangezien daar alleen met CC te betalen is, is dat voor mij geen optie.
Ik blijf dus maar rondzoeken en zit nu te kijken naar wat Audio interfaces met een Headphone Out en ingebouwde amp, echter zijn deze hier dus niet specifiek op gemaakt.
Heeft iemand misschien enige tips, bij welke online shops te gaan kijken of welke type's aan mijn eisen voldoen?
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!