Toon posts:

framerates??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds een paar weken een nieuw systeem. Ik heb nu een Duron 800 (nog niet overgeklokt) op een Abit K7TA, met 256 MB RAM en een Geforce 2 MX. Ik ben niet bepaald een fanatiek gamer, maar ik vroeg me pas af wat mijn 3D prestaties waren... Ik kwam erachter dat mijn framerates met UT en Q3 niet/nauwlijks hoger waren dan met mijn vorige pc (PII300, 160 MB, TNT2 M64)! De framerates varieren tussen de 30 en 40.. :) Met 3DMark 2000 kreeg ik zo'n 2300 punten. Volgens mij is dit veeeel te weinig voor een dergelijk systeem.

Ik heb de nieuwste VIA 4in1 drivers en NVidia Detonator 6.50 geinstallerd. Daar ligt het niet aan lijkt me. Ik draai op Win2000. Zou het kunnen dat het daardoor komt? Anders zou ik het echt niet weten.

Heeft iemand ideeen en/of suggesties?

• Moon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09-2025
een beetje experimenteren met andere drivers.(7.52) of directX8 installeren als je dat nog niet hebt gedaan...

Waarschijnlijk werkt hij met Win98 sneller.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Detonator 7.52 ook geprobeerd, maar dat maakt niets uit. In 3DMark kreeg ik zelfs een lagere score dan met 6.50. Maar ik zal morgen ff 6.67 installeren, dat zou wel eens kunnen helpen.

DirectX 8 heb ik er trouwens al gewoon op staan.